koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGTP Repertuar 11.2024KLIMT wystawa WrocławCantores wiolonczela
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Budowanie i rozwój widowni - warsztaty

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 28 876 wyświetleń od 18 czerwca 2014
  • od: 16 lipca 2014, środa
    do: 17 lipca 2014, czwartek

Idea budowania publiczności polega na zwróceniu szczególnej uwagi na ludzi, którzy powinni być najważniejsi w procesie tworzenia programów artystycznych. Szerokie spojrzenie na publiczność pomaga usprawnić prace i sprawia, że organizacja staje się bardziej przyjazna dla odwiedzających. Dbanie o dobre relacje z widzami jest jedną z kluczowych funkcji budowania publiczności. W procesie budowania publiczności bardzo istotnym czynnikiem jest przeprowadzanie badań, które mają na celu badanie opinii odbiorców, ponieważ to oni powinni mieć wpływ na tworzenie programu artystycznego

Celem warsztatu jest scharakteryzowanie roli współczesnego odbiorcy sztuki, który równocześnie jest konsumentem dóbr kultury. Uczestnicy podczas warsztatu poznają jego potrzeby i dowiedzą się jak im sprostać. Budowanie publiczności jest długofalowym procesem wykorzystującym narzędzia marketingowe i promocyjne. Uczestnicy podczas warsztatów opracują strategie komunikacji z publicznością

Warsztaty przeznaczone są dla marketingowców, PR-owców, pracowników instytucji kultury, pracowników działów sprzedaży, osób odpowiedzialnych za budowanie i moderowanie grup odbiorców, animatorów, oraz innych instytucji i osób, których działania wymagają budowania publiczności

UCZESTNICY PODCZAS WARSZTATÓW BUDOWANIA PUBLICZNOŚCI:

wypracują charakterystykę własnego odbiorcy oraz określą jakie ma potrzeby nauczą się szerokiego spojrzenia na publiczność opracują podstawę programową (artystyczną), która odpowiada potrzebom instytucji wypracują strategie budowania relacji z publicznością nauczą się prowadzenia badań opinii odbiorców i tworzenia oferty pod kątem ich potrzeb nauczą się przeprowadzania ewaluacji i tworzenia planu promocji

Czas trwania: 16 godzin (2 dni) Termin: 16-17.07.2014 r. (śr.-czw.) Inwestycja: 500 zł za osobę 425 zł za osobę, gdy delegowanych na szkolenie jest kilku pracowników tej samej instytucji.

Zapisy: Agnieszka Poźniak tel: (42)298 82 16 tel: 535 044 488 mail: a.pozniak@11muz.pl Zgłoś do moderacji

autor:
zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ