koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TpL repertuarCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359BANKSYMuzyczne Opowieści Europy
zmodyfikowano  2 lata temu

DF 22: Jak projektować bitwy?

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 3 982 wyświetleń od 9 sierpnia 2022
  • 27 sierpnia 2022, sobota
    » 16:15

#

Prelegent: Michał Cholewa

Konflikt zbrojny w popkulturze jest wszechobecny - nie tylko dlatego, że kreuje potencjalne ważne punkty zwrotne w historiach bohaterów i tworzy dla nich zagrożenie, ale też dlatego, że wielu odbiorców (i autorów) po prostu go lubi. Wraz z tymże konfliktem pojawiają się bitwy, ponieważ dobrze jest załatwić sprawę na uklepanej ziemi (albo na uklepanej próżni). Jak różni autorzy podchodzą do projektów, z czego się korzysta, i jakie są tego efekty - o tym będzie na tej prelekcji.

Wejściówki są gwarancją wejścia na wybrane punkty programu, na które zostały zakupione. Osoby z tym biletem są wpuszczane od 10 do 5 minut przed rozpoczęciem punktu programu, po upływie tego czasu tracą one ważność i ich zwrot przysługuje jedynie w wypadku, gdyby punkt programu, na który zostały wykupione, nie odbył się.

Dowodem zakupu jest bilet wydrukowany lub na ekranie urządzenia (np. telefon, tablet) okazany obsłudze wydarzenia przy wejściu na punkt programu.

zmodyfikowano  2 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ