koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TINA
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

Edukacja kulturowa w sieci – budujemy cyfrowe kompetencje

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 22 347 wyświetleń od 8 lipca 2020
  • 13 lipca 2020, poniedziałek
    » 11:50

Edukacja kulturowa w sieci – budujemy cyfrowe kompetencje – warsztaty online w ramach projektu Bardzo Młoda Kultura - woj. łódzkie

Udział w webinarium ma charakter bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona: 50 osób

Zapisy: do 9 lipca br.

Podczas warsztatów zastanowimy się nad rolą (nowych) mediów w edukacji i kulturze.Podczas spotkania: 👉 dowiemy się jak i jakie narzędzia internetowe możemy wykorzystać w pracy, 👉 uporządkujemy i pogłębimy wiedzę na temat wybranych narzędzi internetowych, 👉zastanowimy się i zainspirujemy do wdrożenia do swojej pracy narzędzi internetowych sprzyjających działaniom kulturalnym i edukacyjny

Szczegóły w linku: https://tiny.pl/7d5zx

I. Prezentacja narzędzi:

Wakelet – narzędzie do zbierania metariałów (linki, pdf, filmy, zdjęcia)

Flipgrid – narzędzie do dyskusji online w postaci nagrywania krótkich filmików

Meet Google – narzędzie do darmowych konferencji Narzędzia Google – pakiet darmowych narzędzi do współpracy online

Trello – narzędzie do zarządzania projektami, umożliwia zarządzanie zadaniami i współdziałania

Maindmeister – narzędzie do wspólnej burzy mózgów, tworzenie planów projektu, analizy SWOT

Padlet – narzędzie do tworzenia wirtualnej tablicy

Sway – narzędzie do tworzenia stron-wizytówek

Canva – narzędzie do tworzenia materiałów graficznych

II. Bariery związane z działaniami w sieci i sposoby ich pokonywania Prawo w sieci, z naciskiem na prawo do wykorzystywania materiałów Problemy techniczne Różny stopień zaawansowania uczestników wydarzenia on-line Brak zaangażowania uczestników w wydarzenia on-line

III. Dobre przykłady zastosowania omawianych narzędzi w kontekście projektów z zakresu edukacji kulturowej dla dzieci i młodzieży

Prowadzący:

Agnieszka Jarmuł – trenerka, animatorka. Prezeska Fundacji „5Medium” zajmującej się edukacją medialną i kulturalną. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, technikum policealnego na kierunku organizacja reklamy, studiów podyplomowych Akademia Menadżerów III sektora na Collegium Civitas oraz szkoły trenerskiej STOP. Od prawie 10 lat prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu edukacji medialnej, kulturalnej i obywatelskiej dla animatorów, edukatorów oraz dzieci i młodzieży. Współpracuje między innymi z Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz Fundacją Orange. Pomysłodawczyni i koordynatorka licznych projektów edukacyjnych i kulturalnych, zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich. Koordynowała projekty dla takich instytucji jak: Ośrodek „Brama Grodzka Teatr NN”, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Stowarzyszenie Wikimedia, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Centrum Spotkania Kultur (w tym „Młodzi Lubią Kulturę” w ramach programu Bardzo Młoda Kultura”). Autorka materiałów edukacyjnych, konsultantka i mentorka szkolnych projektów.

Aby zgłosić swój udział należy wypełnić formularz zgłoszeniowy: https://bit.ly/3e3Ks8A

Informacje organizacyjne:

Warsztaty będą realizowane przy użyciu platformy ClickMeeting. Uczestnik, który chce wziąć udział w warsztatach online, powinien spełniać następujące warunki:

👉 posiadać dostęp do komputer podłączonego do sieci internetowej, wyposażonego w głośniki lub możliwość podpięcia słuchawek,

👉 posiadać system Windows 7 lub nowszy, posiadać przeglądarkę Microsoft Edge, Mozilla Firefox 75 lub wyższy, Google Chrome,

👉 wejść o określonej godzinie do „wirtualnego pokoju”, którego adres Uczestnik otrzyma przed spotkaniem w wiadomości e-mail od Organizatora.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za: 👉 niespełnienie przez Uczestnika warunków technicznych wskazanych powyżej,

👉 problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym, z którego korzysta Uczestnik, a które uniemożliwiają Uczestnikowi udział w warsztatach online, zdarzenia spowodowane siłą wyższą, błędnie podany adres e-mail służący do rejestracji w warsztatach online.

autor:
zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ