koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TpL repertuarCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359Muzyczne Opowieści EuropyBANKSY
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

MUZYCZNY LIVE ACT Z KINEM NIEZALEŻNYM

Opole »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 12 099 wyświetleń od 8 października 2015
  • 9 października 2015, piątek
    » 21:00

Tylko w ELIKSIRZE jedyne, niespotykane wydarzenie muzyczno-filmowe przy współpracy z Klubem Realizatorów Filmowych z Wrocławia.

  1. Muzyczny performance Macieja Hellera do filmów niezależnych.

Maciej Heller - polski kompozytor z Wiednia. Zapalony improwizator instrumentów klawiszowych (pianin, syntezatorów etc.), łączący we własnych utworach elementy polskiego folkloru (Szymanowski), klasyki oraz jazzu (Gershwin).

PRZERWA

  1. „Prosta historia” (2015) – reż. Jakub Gryzowski (8 min.)

Prosty film o miłości.

  1. „Conan”; „Zmęczony aktor” (2015) - reż. Tomasz Kowal (5 min.)

Dwa filmy połączone miejscem i akcją, prezentujące mit Conana, jako ucieleśnienie siły i mocy. Bohaterowie, na wzór słynnego herosa, próbują pokonać swoje psychofizyczne słabości.

  1. „Kleks” (2015) - reż. Al Paczino (17 min.)

Alternatywna wizja Akademii Pana Kleksa. Dziecięce koszmary i zjełczałe trupy dawno zapominanych baśni.

  1. „Niedokonany” (2015) - reż. Jakub Gryzowski (21 min.)

Film próbuje oddać za pomocą obrazów, to czego nie sposób wyrazić słowami. Mechanizacja społeczeństwa prowadzi do rozbicia osobowości oraz zagłady naszego ducha. Metafizyka absolutnej nicości.

PRZERWA

  1. Żywe udźwiękowienie "Psa Andaluzyjskiego"

  2. Filmowy jam - perły filmowe pierwszych awangard - improwizacje instrumentalne

autor:
zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ