koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
BANKSYCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359Muzyczne Opowieści EuropyTpL repertuar
zmodyfikowano  11 lat temu

SESJA PRACY TEATRALNEJ

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 179 wyświetleń od 1 stycznia 2007
  • od: 2 września 2002, poniedziałek
    do: 9 września 2002, poniedziałek

ANG GEY PIN

Ang Gey Pin związana jest z teatrem od 1987 roku. W 1992 roku ukończyła Uniwersytet Hawajski zdobywając stopień magistra. W tym samym roku wzięła udział w letniej sesji pracy w ramach Projektu badań nad Dramatem Obiektywnym prowadzonych przez Jerzego Grotowskiego w Irvine w Kalifornii. W 1994 przez rok brała udział w pracach Workcenter of Jerzy Grotowski and Thomas Richards w Pontederze (Włochy). W 1995 założyła Teatr OX w Singapurze. W swojej pracy skupiła się na elementach tradycyjnej kultury chińskiej, zwłaszcza na pieśniach, Taiji oraz na starożytnych tekstach pisanych. Od 1998 roku swą pracę artystyczną Ang Gey Ping skoncentrowała na tworzeniu i rozwijaniu spektaklu Zostało ostatnie tchnienie (One breath left) wyreżyserowanym przez Thomasa Richardsa i Mario Biaginiego. w ramach przedsięwzięcia Most: rozwijanie sztuki teatru (The Bridge: Developing Theatre Arts) przeprowadzonego przez Workcenter of Jerzy Grotowski and Thomas Richards. Zostało ostatnie tchnienie było prezentowane między innymi w Singapurze, Rosji, Austrii, Turcji i w wielu miastach włoskich a także w Polsce we Wrocławiu na zaproszenie Ośrodka Grotowskiego w lipcu zeszłego roku.

Na warsztat złożą się: - ćwiczenia fizyczne - odkrywanie indywidualnych ćwiczeń fizycznych; niezbędne w pracy twórczej odblokowywanie barier ciała oraz praca w grupie; w tej części warsztatu wykorzystane zostaną elementy tradycyjnych chińskich ćwiczeń; odkrywanie pozycji ciała, nietypowych dla ludzi Zachodu, - warsztat wokalny - wykonywanie tradycyjnych pieśni - praca mająca na celu odkrycie w sobie możliwych kanałów energetycznych i potencjału wokalnego ciała, - praca indywidualna - krótka praca własna (uczestnicy proszeni są o przyniesienie własnej propozycji pracy; tekst). Na warsztat należy przynieść własny strój sportowy (koszulka, krótkie spodenki) oraz odpowiedni strój dla pracy indywidualnej.

zmodyfikowano  11 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ