koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Muzyczne Opowieści EuropyCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359BANKSYTpL repertuar
zmodyfikowano  11 lat temu

Andreas Arend

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 5 774 wyświetleń od 1 stycznia 2007

Muzyka w raju - Koncert 4

Miejsce: Pocysterski zespół klasztorny w Gościkowie-Paradyżu

Dzień 2 IV Festiwalu Muzyka w raju Paradyż 18-26 sierpnia 2006

Wykonawcy:

Andreas Arend - lutnia

Arte dei Suonatori

Program:

Giovanni Girolamo Kapsperger (1580-1651)

Sinfonia XVIII

Giovanni Pierluigi da Palestrina (ok.1525-1594)

Io son ferito Madrigale a 5

Giovanni Girolamo Kapsperger

Sinfonia IX Andrea Falconieri (1585-1656)

Passacalle

Giovanni Girolamo Kapsperger

Sinfonia IX

Samuel Scheidt (1587-1654)

Fantasia super Io son ferito

Giovanni Girolamo Kapsperger

Sinfonia VI

Diego Ortiz (ok. 1510-1580)

Recercada sopra la Folia antiqua

Andrea Falconieri

Tiple a tre, Folia

Salomone Rossi (1570-1628)

Sonata duodecima sopra la Bergemasca

Giovanni Girolamo Kapsperger Sinfonia VI

Andrea Falconieri

Battalla de Barabaso yerno de Satanas

Giovanni Pierluigi da Palestrina/Giovanni Battista Bovicelli

Io son ferito con diminutionibus

Andreas Arend

Edukację muzyczną zaczynał od gitary i wiolonczeli. Tajników gry na lutni uczył się u Nigela Northa i Elizabeth Kenny. Jego repertuar obejmuje muzykę od wczesnego renesansu do późnego baroku. Andreas koncertuje dużo jako solista i członek wielu orkiestr i zespołów muzyki dawnej, a prócz naszego Arte dei Suonatori to New Dutch Academy, Akademie fur Alte Musik, Les amis de Philippe, Cordarte, Holland Baroque Society oraz jego własny zespół Artemision –Ensemble. Brał udział w sesjach nagraniowych naszych płyt znacząco wspomagając w szybkich częściach koncertów sekcję rytmiczną zespołu, zaś części wolne dzięki jego improwizowanym ozdobnikom zawsze zyskują na emocjonalnej intensywności.

zmodyfikowano  11 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ