koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TINA
zmodyfikowano  6 lat temu

Babi Targ®

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 642 wyświetleń od 22 września 2018

Poznań » ul. Głogowska 14 Wejście przez Hol Południowy » NA MAPIE

  • 7 października 2018, niedziela
    » 10:30

W niedzielę, 7 października, odbędzie się kolejna edycja BABIEGO TARGU®, czyli akcji wietrzenia szaf, podczas której uczestniczki mogą wymienić, sprzedać lub kupić ubrania, buty i dodatki. To bardzo popularna impreza, która za każdym razem przyciąga setki uczestniczek. Impreza ponownie odbędzie się w Hali nr 1 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w godzinach 12.00-16.00.
BABI TARG® to lokalna odmiana znanych i coraz bardziej popularnych w Polsce swapping parties, polegających w głównej mierze na wymianie ciuchów, butów i innych dodatków. BABI TARG® jest najstarszą imprezą tego typu w Polsce – organizowany jest regularnie od 2007 roku w Poznaniu i wielu innych miastach. Przyciąga setki miłośniczek niebanalnych ubrań. Podczas spotkania można wymieniać odzież, buty, dodatki, biżuterię. Jeżeli transakcja wymiany nie dojdzie do skutku, uczestniczki mogą między sobą sprzedawać i kupować przyniesione ubrania.
BABI TARG® to doskonała okazja, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania czy wyjątkową biżuterię.
REGULAMIN BABIEGO TARGU®:
1. Organizatorem imprezy pt.: „Babi Targ” odbywającej się w Hali nr 1 MTP w Poznaniu 7 października 2018 jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet "W krainie czarów" w Poznaniu (60-681), Os. B. Chrobrego 21E/39.
2. Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
3. Osoby obecne na imprezie (Uczestnicy) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronach www.bilety24.pl i www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się impreza, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.
4. Służby porządkowe organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na imprezę lub usunięcia z terenu imprezy osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla tej osoby lub innych Uczestników.
5. Dzieci mogą uczestniczyć w imprezie wyłącznie pod opieką dorosłych.
6. Uczestnictwo w imprezie jest odpłatne.
Wstęp dla Odwiedzających kosztuje 5 zł.
Wstęp dla Wystawiających kosztuje:
35 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu: dwie torby, walizki lub stojaki z ubraniami).
5 zł – Pomocniczka/Pomocnik
Maksymalna liczba bagaży na jednym stoisku wynosi 2 sztuki. Wszystkie torby należy mieć przy sobie przy pierwszym wejściu na halę, gdy obsługa sprawdza bilety – zabronione jest donoszenie kolejnych toreb.
Jeden Wystawiający może mieć do pomocy jedną Pomocniczkę/Pomocnika, który musi być z Wystawcą przy pierwszym wejściu na halę, gdy obsługa sprawdza ilość i rodzaj zakupionych biletów.
Każda osoba wchodząca na teren imprezy musi zakupić bilet!
Przed pojawieniem się na terenie imprezy należy zapoznać się z rozmieszczeniem kas.
7. Przedsprzedaż biletów dla Wystawiających – w cenie 35 zł oraz biletów dla Pomocników – w cenie 5 zł wystartuje 7.09.2018, ok. godz. 12.00 na stronie www.bilety24.pl i zakończy się najpóźniej 4 października 2018 ok. godz. 23.00. Jedynie w przypadku jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana bilety będzie można zakupić również przy wejściu na imprezę. Część biletów trafi do sprzedaży w CIMie (ul. Ratajczaka 44) – będą dostępne do wyczerpania tej puli.
8. Bilety dla Odwiedzających będą sprzedawane wyłącznie w dniu imprezy, przy wejściu na wydarzenie.
9. Wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników/-czek z zakupionym w przedsprzedaży biletem – od godz. 10.30 do 11.45.
Wstęp dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy nie zakupili biletu w przedsprzedaży (obowiązuje jedynie w przypadku, jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży) – od godz. 11.00 do 11.45.
Wstęp dla Odwiedzających (osoby, które nie wystawiają/ nie wymieniają/nie sprzedają ubrań) – od godz. 12.00 Na miejscu prosimy zapoznać się z układem kas dla Wystawiających i Odwiedzających.
Impreza kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
10. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie.
11. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
12. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
13. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż artykułów niezwiązanych z modą, w tym kosmetyków.
14. Wstęp poza kolejką mają osoby, którym udało się zarezerwować stojak oraz kobiety w ciąży.
15. Organizator zaprzestanie sprzedaży biletów w przypadku, gdy liczba uczestników przewyższy dopuszczalną pojemność pomieszczeń.
16. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu®, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub innych przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i sprzętów.
17. Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook zarezerwujemy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ.
18. Jedno stoisko nie może zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni (mieszczą się na nim maksymalnie 2 stojaki o wymiarach 100x 50 cm + Wystawiająca/-y, lub jeden stojak + Wystawiająca/-y i Pomocnik/-czka).
19. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.
20. Każda osoba biorąca udział w imprezie udziela zgody na wykorzystanie wizerunku z fotorelacji z wydarzenia. Organizator oświadcza, że zdjęcia wykonane podczas wydarzenia będą wykorzystywane w celach promocyjnych Organizatora, na co Uczestnik/-czka wyraża zgodę. Uczestniczce/Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania wizerunku.
21. Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
22. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie imprezy bez prawa do zwrotu kosztu biletu.
23.Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, MTP lub innym Uczestnikom.

zmodyfikowano  6 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ