koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359TpL repertuar
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

chamlet

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 27 404 wyświetleń od 19 lipca 2010

festiwal reklamy - z nieco innej strony

chamlet - festiwal reklamy, z nieco innej strony

Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz organizacja naukowa projekt.design, przy wspołpracy z szkołą wyższą psychologii społecznej we wrocławiu, mają przyjemność poinformować opinię publiczną o przystąpieniu do corocznego przyznawania nagrody „chamlet". Przyznanie pierwszych nagrod odbędzie się jesienią 2010 roku.

„W Polsce mamy wiele festiwali reklamy, ktore oceniają najlepsze kampanie reklamowe, działania public relations, czy programy communication design. Nikt dotąd nie zainteresował się jednak słabszymi projektami - oczywiście nie po to, by naigrywać się z nieudolnych projektantow, ale po to, by wskazać na błędy i pokazać obszary, w ramach ktorych polski, i nie tylko polski, design mogłby się rozwijać. Wspołczesny rynek zagospodarowany jest przez duże firmy i to one wygrywają najczęściej festiwale. „Chamlet" ma zwrocić uwagę na błędy dużych firm w dziedzinie designu i komunikacji oraz zainteresować potencjalnych konsumentow młodym, kreatywnym designem" - komentuje prof. dr hab. Michael Fleischer, przewodniczący kapituły konkursowej oraz pomysłodawca całego przesięwzięcia.

Chamlety będą przyznawane w czterech kategoriach: najgorszy film reklamowy, najgorsza reklama zewnętrzna, najgorsza reklama prasowa i najgorszy program communication design. O przyznanie nagrody ubiegać mogą się wszystkie instytucje - firmy, urzędy, agencje reklamowe, agencje corporate identity operujące na terenie Polski, niezależnie od kraju ich pochodzenia, nagroda przyznawana jest bowiem w duchu globalizacji oraz wspołpracy europejskiej i atlantyckiej.

_„Mamy świadomość, że większość konkursow, czy festiwali rozstrzygana jest przez bardzo hermetyczne środowisko jurorow, stąd pomysł na zebranie grupy naukowcow i specjalistow rynkowych. W kapitule konkursu zasiadają m.in. Dirk Henkelmann - Creative Director TBWA, prof. Michael Fleischer - tworca ogolnej teorii komunikacji, prof. Dariusz Doliński - niekwestionowany autorytet w dziedzinie psychologii społecznej i reklamy - twierdzi Mariusz Wszołek, wspołorganizator festiwalu. _

_ _

Propozycje do nagrody, spośrod ktorych w każdej kategorii nominowane zostaną trzy, a nagrodzona - jedna, można przesyłać na adres kapituły nagrody chamlet do 30 września. Ogłoszenie wynikow konkursu i wręczenie nagord za rok 2010 odbędą się wraz z ich prezentacją 26 listopada 2010 roku.

Adres kapituły: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Joliot-Curie 15, 50 - 383 Wrocław, z dopiskiem „Chamlet 2010" lub [chamlet@projekt-design.org](mailto:chamlet @projekt-design.org)

Kontakt dla mediow: Mariusz Wszołek +48 664 143 359, mariusz.wszolek@dna- consulting.pl

projektowanie komunikacji / communication design - to interdyscyplinarna dziedzina wiedzy i nowa przestrzeń zawodowa. communication design zostało wypracowane, aby zrozumieć kompleksowe relacje między rynkiem a nowoczesnym, usieciowionym społeczeństwem. specjaliści communication design precyzyjnie łączą nowoczesne style życia z zasadami gospodarki: integrują w swej pracy rynek i estetykę, strategiczną kreatywność, projektowanie światow przeżyć, planowanie interakcji pomiędzy ludźmi a organizacjami i markami. rozumienie procesow communication design to kluczowa kompetencja naszych czasow, w ktorych forma jest treścią i funkcją a życie to kody, marki i znaki.

projekt.design to naukowa organizacja studentow i pracownikow zakładu projektowania komunikacji, uniwersystetu wrocławskiego; to także przestrzeń naukowa i zawodowa dla rozwoju nowej interdyscyplinarnej dziedziny wiedzy: communication design. projekt.design powstało by skoncentrować liczne rozproszone działania studentow i pracownikow naukowych uwr zainteresowanych badaniami i projektowaniem komunikacji zarowno dla celow naukowych jak i komercyjnych. nie ma obszaru życia społecznego, organizacji czy instytucji ktore nie wymagałoby analizy i ukierunkowania własnej komunikacjii, by sprawniej działać w otoczeniu społecznym i osiągać zmieniające się cele.

bilety:

brak

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ