koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - grudzień 2024 - nr 366KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

chamlet

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 266 wyświetleń od 13 listopada 2010

gala wręczenia nagród za najgorsze reklamy 2010

26 listopada Wrocław stanie się centrum najgorszych reklam 2010 roku. W gmachu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego zostaną wręczone nagrody za najgorsze produkty w dziedzinie komunikacji społecznej i reklamy. Kto otrzyma pierwsze, historyczne chamlety?

„Chamlet" to pierwszy w Polsce festiwal reklamy z nieco innej strony. Do konkursu zostali zaproszeni projektanci najgorszych reklam, funkcjonujących w polskiej przestrzeni publicznej. Idea chamleta zrodziła się bezpośrednio w mieście i jego okolicach, czyli w naturalnym środowisku funkcjonowania reklamy. - Za pośrednictwem chamleta wyrażamy nasz stosunek wobec praktyk firm reklamowych, ktore swoich klientow traktują szablonowo, cynicznie lub jeszcze gorzej - komentuje prof. Michael Fleischer, pomysłodawca festiwalu, kierownik specjalności Communication Design, w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Chamlety zostaną przyznane w pięciu kategoriach: najgorsza reklama filmowa, najgorsza reklama prasowa, najgorsza reklama zewnętrzna, najgorsza reklama społeczno-polityczna oraz najgorszy program communication design. - Członkowie kapituły, na wzor hollywodzkich oskarow będą prezentować publiczności pięciu nominowanych i jednego zwycięzcę w każdej kategorii. Naturalnie można oczekiwać stosownego komentarza do każdej wyrożnionej reklamy - komentuje Mariusz Wszołek, wspołorganizator festiwalu

Uroczysta gala odbędzie się 26 listopada 2010 roku w gmachu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej o godz. 17.00. - Festiwal jest otwarty dla każdego, rownież członkowie kapituły będą dostępni dla dziennikarzy i zgromadzonej publiczności. Za pomocą chamletow chcemy rozpocząć dyskusję nad standardami reklamy w Polsce, wierzymy, że jest wiele do zrobienia - wyjaśnia Wszołek.

Po zakończeniu oficjalnej części festiwalu, w holu głownym Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej będzie możliwość obejrzenia wszystkich zgłoszonych kandydatow do tegorocznych chamletow oraz w mniej oficjalnej atmosferze porozmawiać z członkami kapituły; prof. Dolińskim, prof. Fleischerem czy Dirkiem Henkelmannem - dyrektorem kreatywnym TBWA.

bilety:

free

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ