koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

My Head Is Dubby

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 15 065 wyświetleń od 24 lutego 2011

Wrocław » ul. Hubska 44-48 » NA MAPIE

  • 5 marca 2011, sobota
    » 21:00

Pangaea, Untold, Data, The Phantom, Subwena, MHID

Po chwilowej absencji, nominacjach do ważnych nagrod, zmianach por roku i faz księżyca, kolektyw My Head Is Dubby powraca do ukochanego Browaru Mieszczańskiego, jak zawsze z siłą miliarda kW.

5 marca MHID serwuje Wam łagodniejszą wersję basowego dudnienia. Każdy z headliner'ow reprezentuje teoretycznie rożne style muzyczne - są one jednak mocno do siebie zbliżone pod względem eksperymentalnego podejścia do dźwiękow. Będzie przestrzennie, nowatorsko i emocjonalnie, a całość można określić dość odważnym hasłem - „forward thinking music".

MY HEAD IS DUBBY

*
05.03.2011 [sobota]
*

Browar Mieszczański,
ul. Hubska 44, Wrocław

S*tart: 21:00
Wstęp: 30 PLN
*

SCENA DUBSTEP:

Pangea* [Hessle Audio / Hotflush] - London, UK*
Untold* [Hemlock / Hessle Audio] - London, UK*
My Head Is Dubby [MHID] - Wrocław

SCENA DRUM'N'BASS:

Data* [Metalheadz / Tempa] - London, UK*
MacBeat & DT [Subwena] - Wrocław

Reset & Gaara [Neuropunks] - Wrocław

SCENA FUTURE BASS:

The Phantom* [*Senseless Records/Top Billin] - Warszawa
Boorgroove [glitch-hop.pl] - Wrocław

TVB [Speakers Talk / Radio LUZ] - Wrocław

Adam Brocki - Opole

Pangaea

Od chwili wydania jego debiutanckiego singla w 2007 roku na Hessle Audio, wytworni ktorej jest wspołwłaścicielem wraz z Benem UFO i Pearson Sound (Ramadanman), Pangaea dał się poznać jako jedna z kluczowych postaci dla rozwoju muzyki tanecznej.

To on jest poniekąd odpowiedzialny za wokalny renesans w future garage'owych produkcjach. To z jego kawałkow można się uczyć, jak powinna brzmieć przestrzenna, basowa muzyka; jak stworzyć materiał, ktory buduje napięcie, szarpie emocjami, i w końcu staje się zwyczajnie zaraźliwy, minuta po minucie. Jego produkcje poszerzają ramy gatunku - znają je zarowno dubstepowe tęgie głowy, jak i poszukujący nowości dźwiękowych ludzie z innej muzycznej bajki.

Boomkat swego czasu określił Kevin'a McAuley jako przedstawiciela 'post- halfstep'. My nie przepadamy za etykietkami - dla nas to chodzący reprezentant wszystkiego co najlepsze w Hessle Audio, i w muzyce w ogole ostatnimi czasy. Dodatkowo uwielbiamy fuzje, a Pangaea w setach didżejskich potrafi zagrać dubstep, house, techno oraz wszelkie inne basowe brzmienia z Wielkiej Brytanii. Czym nas zaskoczy tym razem?

[http://www.myspace.com/journeytopangaea](http://www.myspace.com/journeytopang aea)

Untold

Niewielu producentow może poszczycić się swoim własnym, pozostawiającym trwały ślad brzmieniem. Niewielu też, tak przewrotnie łączy garage, techno, uk funky i dubstep, że zostaje okrzykniętymi dubstepowym producentem roku (Fact Magazine). Jack Dunning, znany rownież jako Untold, jest jednym z tych szczęśliwcow. Jego produkcje to coś więcej, niż charakterystyczny werbel lub chwytliwe sample wokalne - to dźwiękowe DNA mutujące poza granice wyznaczane przez gatunek; to materiał wyobraźni, ktory przeciwstawia się ograniczeniom czasowym i zawsze będzie opierać się probom zaszufladkowania. Untold ze swoim brzmieniem przewrocił wszelkie zasady do gory nogami, i słusznie uzyskał miano innowatora.

http://www.myspace.com/untolduk

Data

Jeszcze dwa lata temu był nową twarzą sceny drum&bass i wprowadzał zupełnie nowe spojrzenie na ten gatunek. Zauroczył wszystkich, łącznie z samym Goldie'm, ktory szybko zorientował się w jego talencie i zaprosił młodego producenta do wspołpracy w Metalheadz. Teraz nikt nie wyobraża sobie undergroundowej muzyki londyńskich ulic bez Daty. Jego charakterystyczny, i zdecydowanie nowatorski, głęboki styl, oparty na przestrzeni i eksperymencie z brzmieniem, wpisał się na stałe w katalogi najważniejszych wytworni drum'n'bass, a otwarty muzyczny umysł zaprowadził go pod skrzydła Tempy - wytworni wydającej największe sławy dubstepu, jak chociażby Skream, Benga, Kode9 czy Loefah.

http://www.soundcloud.com/data

*The Phantom *

The Phantom to producencki projekt Bartosza Kruczyńskiego (znanego m.in. z projektu El Barto & Liam B), czerpiący inspiracje z atmosfery UK funky, afrykańskiej muzyki klubowej oraz klasykow techno.

Debiutanckie nagranie 'Cambodia' (Top Billin, maj 2010) pojawiło się zarowno na falach BBC Radio 1 czy Kiss FM, jak i w setach Ikoniki, Bok Bok'a czy Brodinskiego. 2010 to rownież remiksy - dla krakowskiego Supra1 (Trouble & Bass) oraz Jacka Dixona (belgijskie Silverback); to także EP dla brytyjskiego Senseless Records (z remiksami Brenmara, Hackmana, Zeppy Zepa) z supportem Braidena, Kingdoma, Canblastera, Optimum oraz magazynow The Fader i XL8R.

2011 to remiksy dla Voltron (Discobelle Records), French Fries'a (wspolnie z Zeppy Zepem), wydawnictwa dla Top Billin oraz Pets Recordings.

Oprocz autorskich wydawnictw - podcasty dla URB, Trouble & Bass, Discobelle, Sonic Router, The Fat! Club, Trash Menagerie, oraz bookingi na Unsound Festival 2010, Heineken Open'er 2010, sety w polskich i zagranicznych klubach, obok Ikoniki, Egyptrixx'a, Oneman'a, Sbtrkt, Redinho, French Fries, Bok Bok'a, Discobelle Djs.

Sporo - czy The Phantom jest już naszym produktem eksportowym i możemy się chwalić polskim producentem future bass na europejskim poziomie?

[http://www.facebook.com/pages/The- Phantom/118543171531842](http://www.facebook.com/pages/The- Phantom/118543171531842)

bilety:

30 zł

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ