koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - marzec 2021 - wydanie specjalne
zmodyfikowano  8 lat temu  »  

Ne Comme Ca

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 9 408 wyświetleń od 14 września 2011

Wrocław » ul. Hubska 44-48 » NA MAPIE

  • 18 września 2011, niedziela
    » 18:00

pokaz mody

Impreza podzielona będzie na trzy części. Pierwsza z nich, before party, to wystawa fotografii autorstwa Kamila Majdańskiego prezentujących kolekcję F-HOOKER. Część druga to Fashion Show- pokaz rozpocznie Fashion Clip zrealizowany przez Agatę Grymuzę i Maję Lewicką. Trzecia część to after party w trakcie, ktorego dealer BMW Inchcape Motors zaprezentuje premierową odsłonę nowego modelu BMW 1. Dla gości przewidziany jest znakomity catering, a dla gości VIP open bar. After Party uświetnią brzmienia muzyki klubowej.

Opening hours: 18:00

Fashion Show: 19:00

Marka Ne Comme Ca po dużym sukcesie swojego pierwszego out fitu zdecydowała się na organizacje dużego eventu o charakterze kulturalno-modowym na terenie Wrocławia, a zatem swego "rodzinnego" miasta marki. Zapotrzebowanie na wydarzenia o takim charakterze jest coraz większe, jednak większość z nich skupia się wciąż w okolicach Warszawy, tymczasem coraz więcej młodych i utalentowanych ludzi decyduje się na realizowanie swojego talentu i pomysłow poza stolicą. W tym roku Wrocław uzyskał tytuł Europejskiej stolicy kultury, warto zatem udowodnić, że tytuł ten uzyskał nie bez powodu. Marka Ne Comme Ca we wspołpracy z zabytkowym Browarem Mieszczańskim oraz RockHouse entertaiment zdecydowało się podjąć probę ożywienia rynku kultury i mody we Wrocławiu pokazując, że luksus i piękno dostępne są wszystkim i powstają o krok. Pierwsza impreza pod hasłem Bed Celebrates Fashion spotkała się z ogromnym zainteresowaniem i potwierdziła nasze przypuszczenia o tym, że tego typu eventy nie tylko są pożądane ale wręcz potrzebne na terenie stolicy Dolnośląska. Jednym z partnerow medialnych imprezy będzie Magazyn Dolce Vita, ktorego hasłem przewodnim jest - celebruj życie. Zdecydowanie jest ono tego warte, a coraz częściej ludzie o tym zapominają. PARTNERZY IMPREZY: - SaltAndPepper www.saltandpepper.pl - BMW Inchcape Motor www.inchcape.pl - Sofitel Luxury Hotel Wrocław Old Townwww.sofitel.com - Łyko www.lyko.com.pl - Art Of Publicity www.artofpublicity.pl - RockHouse Entertiment www.rockhouse.pl - Dolce Vita www.dolcevitamagazyn.pl

autor:
zmodyfikowano  8 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ