koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - lipiec/sierpień 2024 - nr 362KRUPA
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

IV DZIEŃ GRANIA W RPG

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 645 wyświetleń od 5 grudnia 2011

Wielosfer i Światowid zapraszają miłośników gier fabularnych

Czy oglądając film, czy czytając książkę, nie zastanawiacie się czasami, co by było, gdyby bohater postąpił inaczej? Poszedł inną drogą, powiedział co innego i zachował się w sposob, ktory według Was bardziej by w tej chwili pasował? A może zawsze chcieliście się dowiedzieć, jak to jest, być nieokiełznanym wikingiem, dystyngowaną damą z epoki wiktoriańskiej czy asem kosmicznego lotnictwa?

Jeśli na chociaż jedno z powyższych pytań odpowiedzieliście twierdząco, to nie może Was zabraknąć na czwartym już "DNIU GRANIA w RPG" organizowanym w Światowidzie przez Stowarzyszenie Wielosfer!

Tytuły takie jak D&D, Neuroshima, Warhammer, Świat Mroku czy Wolsung są wam znane? W takim wypadku przyjdźcie i zagrajcie z doświadczonymi prowadzącymi i poznajcie innych ludzi wspołdzielących wasze hobby we Wrocławiu. Jeśli jednak nic one wam nie mowią to… nic straconego! Przyjdźcie rownież i bawcie się dobrze przy użyciu własnej wyobraźni!

W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z koordynatorem imprezy, Bartkiem Zioło, pod adresem: los_ziolos@o2.pl

Wstęp wolny, bo przecież wyobraźnia jest bezcenna!

Zapraszamy w godzinach 11.00-21.00

Klasyczną grę fabularną (czyli RPG - z ang. role-playing game, nieraz zwaną grą wyobraźni) można porownać do teatru improwizacji, w ktorym osoba prowadząca (Mistrz Gry) odgrywa rolę autora scenariusza, reżysera, narratora i zazwyczaj aktora rol postaci drugoplanowych - gracze natomiast są aktorami pierwszoplanowymi, jednakże nieznającymi scenariusza i zmuszonymi improwizować i reagować na sytuacje, jakie stawia przed nimi Mistrz Gry. Cała rozgrywka toczy się prawie wyłącznie w oparciu o słowne opisy, czasem wspomagane muzyką lub taktyczną planszą - Mistrz Gry opisuje graczom ich otoczenie i akcje wykonywane przez bohaterow niezależnych, gracze natomiast opisują czynności wykonywane przez ich postaci. Do zadań Mistrza Gry należy rownież (zazwyczaj wspomagana ustalonymi regułami) decyzja, ktore akcje podejmowane przez graczy osiągną zamierzone efekty, a ktore nie. Stopień dozwolonej identyfikacji między graczami a odgrywanymi przez nich postaciami - wypowiadanie się w pierwszej osobie, wykorzystanie rekwizytow, kontakt fizyczny z pozostałymi graczami - jest kwestią umowną i zależy wyłącznie od stopnia immersji (zanurzenia) graczy w opisywany świat gry.

bilety:

wstęp wolny

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ