koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
AVATAR Nowe szaty królaKONGRES KULTURYCO JEST GRANE - październik 2024 - nr 364YAMOTO 2024Tłumacz w muzeumPopiół i diament
zmodyfikowano  12 lat temu

MIĘDZY RZECZYWISTOŚCIĄ A IMAGINACJĄ

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 26 820 wyświetleń od 1 stycznia 2007
  • 4 października 2002, piątek
    » 17:00
  • od: 25 września 2002, środa
    do: 6 października 2002, niedziela

AGNIESZKA GRUDZIEŃ

Praca dyplomowa z zakresu grafiki artystycznej oraz - jako uzupełnienie – projektowanie graficzne. Zagadnienia poruszone w dziedzinie projektowania graficznego: papier, papiernia. Jest to realizacja obiektów artystycznych, ukazujących subiektywne podejście do istoty samej materii papieru, uzupełniona zestawem druków reklamowo-użytkowych dla Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju.

'W zestawie Między rzeczywistością a imaginacją tematem jest sfera zmys łowo-emocjonalna, którą można nazwać sferą odczuć, pozostająca nadal w silnym związku ze światem rzeczywistym, w zależności od jego czynników i bodźców. Zależy mi na wprowadzeniu odbiorcy w obszar wyobraźni, który staje się autonomiczną rzeczywistością, zachowuje jednak wciąż pewien rodzaj realności. Wzajemne relacje elementów ukazują procesy zachodzące nieustannie między nami, naszą percepcją a otaczającym nas światem; procesy rozgrywające się między tym co realne a naszym indywidualnym odbiorem. Obraz przekazuje wizerunek własnego, wysoce subiektywnego przeżywania świata, zwraca szczególną uwagę na tę sferę ludzkiego bytu. Prace wykonane zostały w technice druku wklęsłego. Pewne odejście od tradycyjnie pojmowanej techniki graficznej na rzecz poszukiwań formalnych, znalezienia nowych zależności form i antyform, nowej skali znaczeń, stało się punktem wyjścia do eksperymentów. W poszukiwaniach tych kolor jest czymś więcej niż jednym z elementów obrazu - nabiera samoistnej wartości, zarówno jako jego element fizyczny, jak i sposób przejawiania się emocji. Nie jest istotne, by był rozpatrywany w kontekście kompozycji czy czysto wizualnego oddziaływania obrazu – najważniejszy jest tu jako czynnik kształtujący nowy wymiar odbioru.'

Agnieszka Grudzień

zmodyfikowano  12 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ