koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

Brand czy smak – co wybieramy?

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 2 492 wyświetleń od 3 kwietnia 2012
  • 17 kwietnia 2012, wtorek
    » 17:30

*Czym kierujemy się wybierając nasz ulubiony napoj o smaku „cola"? Podsumowanie wynikow marketingowej walki między producentami napojow zostaną zaprezentowane 17 kwietnia 2012 r. we wrocławskim wydziale SWPS. Początek o godz. 17.30. *

Jednego wieczoru będzie można usłyszeć opinie ekspertow z dziedziny psychologii reklamy − prof. dr. hab. Dariusza Dolińskiego oraz praktyka neuromarketingu dr. hab. prof. SWPS Rafała Ohme, obejrzeć pokaz najlepszych filmow reklamowych napoju o smaku „cola" oraz poznać wyniki testu ślepego, przeprowadzonego przez studentow Koła Psychologii Reklamy, ktory miał za zadanie sprawdzić, czy rozrożniamy, co pijemy.

Program:

  • 17.30 − wstęp
  • 18.00 − prof. dr hab. Dariusz Doliński
  • 19.00 − dr hab. Rafał Ohme, prof. SWPS
  • 20.00 − The best of Coca-Cola vs. Pepsi − walka wieczoru
  • 20.20 − wyniki testu ślepego, czyli czy rozrożniamy co pijemy? − członkowie Koła Psychologii Reklamy
  • 20.45 − zakończenie i rozdanie nagrod dla uczestnikow badania

Wstęp na konferencję kosztuje 5zł. Dochod z biletow zostanie przekazany Stołecznej Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą. Konferencję organizują wrocławski wydział SWPS, Koło Psychologii Reklamy, Księgarnia Psyche, Stołowka Kardamon oraz Stołeczna Fundacja dla Dzieci z Cukrzycą.

Szczegołowe informacje: [www.swps.pl/marketingoweprzepychanki](http://www.swp s.pl/marketingoweprzepychanki).

bilety:

5 zł

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ