koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TpL repertuarCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

Kręć Wrocław - warsztaty

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 2 920 wyświetleń od 1 lipca 2012
  • 10 lipca 2012, wtorek
    » 18:00

Komunikacja miasta – jak lepiej nakręcić film reklamowy

10 maja wystartowała 5. edycja konkursu „Kręci Cię Wrocław? Kręć Wrocław!", ktorego celem jest wyłonienie najlepszych filmow promocyjnych o Wrocławiu. Organizatorami konkursu są Biuro Promocji Miasta UMW oraz Multimedia Polska. Wszystkich zainteresowanych konkursem, chcących poszerzyć swoje umiejętności oraz poznać tajniki przygotowania spotu promującego miasto organizatorzy zapraszają na prezentację i panel dyskusyjny pt. „Komunikacja miasta - jak lepiej nakręcić film reklamowy". Wspołorganizatorem warsztatow jest Stowarzyszenie Nowe Horyzonty. Tematem przewodnim tegorocznego konkursu są „Smaki Wrocławia". Konkurs ma charakter otwarty - skierowany jest zarowno do amatorow, jak i zawodowcow, osob indywidualnych, zespołow oraz agencji reklamowych. Prace będą oceniane pod względem kreatywności i oryginalności prezentacji Wrocławia, wartości artystycznej filmu, sposobu przedstawienia i ilości merytorycznych informacji o Wrocławiu. W skład jury wejdą przedstawiciele: agencji reklamowych, public relations, szkoł filmowych oraz organizatora. Prace konkursowe można składać do 1 października 2012 r. w Biurze Promocji Miasta, Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław. Jednym z kryteriow oceny prac konkursowych będzie sposob i jakość konstruowania przekazu w kontekście marketingu miast oraz spojność filmu z wieloletnią strategią reklamową Wrocławia. Autorami panelu dyskusyjnego będą specjaliści, członkowie jury tegorocznej edycji konkursu: Grażyna Skarżyńska - strateg, wykładowca Szkoły Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Partner w agencji reklamowej Albert Lumberjacker. Radosław Drabik - dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Nowe Horyzonty. Specjalista zarządzania, marketingu i komunikacji, producent. Od 15 lat związany z reklamą i filmem. Panel odbędzie się 10 lipca o godzinie 18.00 w Zespole „Centrum Edukacji Kulturalnej Dzieci i Młodzieży" MDK im. Kopernika przy ul. H. Kołłątaja 20.

bilety:

wstęp wolny

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ