koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TINA
zmodyfikowano  11 lat temu

AUREA SPECIES II

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 17 055 wyświetleń od 1 stycznia 2007
  • od: 1 stycznia 2007, poniedziałek
    do: 5 stycznia 2007, piątek
  • od: 31 stycznia 2006, wtorek
    do: 8 grudnia 2006, piątek

Grafika komputerowa

  • Mirosław Rajkowski

Wernisaż: 8 grudnia 2006, godz. 18.30

W trakcie: prezentacja autorskich kompozycji muzycznych

Mirosław Rajkowski (artysta, historyk sztuki, filozof). Działa w trzech obszarach: słowa, obrazu i dźwięku. Zajmuje się eksperymentalną muzyką od 1981 r. a sztuką video od 1991 r. Prezentował na paru festiwalach nowych mediów m.in. AVE (Nl), WRO (Pl), Mediawave (H) AudiSea (E), Bobeobi (D), SIAPOESIA (I), PAF (USA), Ars Electronica (A), Intermediale (Pl).

Moje filmy łączą muzykę i obraz w taki sposób, że naprzemiennie jedno dla drugiego jest tłem i zarazem ekwiwalentem strukturalnym. Rejestracja zmysłowej rzeczywistości jest punktem wyjścia dla komputerowej deformacji tak zdobytego surowca po to, by zbliżyć się do efektu abstrakcyjnego obrazu i jego aleatorycznych mutacji m.in. wynikających już z samego sposobu filmowania. W konsekwencji interesuje mnie niefiguratywne wideo malarstwo, w którym ruch piksela obrazu objawia się z całą swoją nieprzewidywalnością i nienarracyjnością.

Mirosław Rajkowski (an artist, art historian, philosopher) acts in three territories: word, picture and sound. He has been cultivating experimental music since 1981 and video art since 1991. He's showed his works at few new media festivals e.g. AVE (Nl), WRO (Pl), Mediawave (H) AudiSea (E), Bobeobi (D), SIAPOESIA (I), PAF (USA), Ars Electronica (A), Intermediale (Pl).

My films compose music with mowing picture in such way, that both of media become alternately a background as well as a structural equivalent to each other. Shooting the reality with video camera as a starting point to further computer deformation of such received raw material. That deformation serves to achieve the abstract picture effect and its aleatoric changes, resulting as well from the way shooting itself. Finally, I am interested in creating non- figurative video painting, where there the picture pixel movement manifests to viewer with all its unexpectability and lack of narration.

zmodyfikowano  11 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ