koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu

FINAL FANTASY, USA, Jap. 2001

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 27 012 wyświetleń od 1 stycznia 2007

Wrocław » al. gen. Hallera 15 » NA MAPIE

  • 11 października 2001, czwartek
    » 15:00, 16:45
  • 10 października 2001, środa
    » 15:00, 16:45
  • 9 października 2001, wtorek
    » 15:00, 16:45
  • 8 października 2001, poniedziałek
    » 15:00, 16:45
  • 7 października 2001, niedziela
    » 15:00, 16:45
  • 6 października 2001, sobota
    » 15:00, 16:45
  • 5 października 2001, piątek
    » 15:00, 16:45
  • 4 października 2001, czwartek
    » 15:00, 16:45
  • 3 października 2001, środa
    » 15:00, 16:45
  • 2 października 2001, wtorek
    » 15:00, 16:45
  • 1 października 2001, poniedziałek
    » 15:00, 16:45
  • 30 września 2001, niedziela
    » 15:00, 16:45
  • 29 września 2001, sobota
    » 15:00, 16:45
  • 28 września 2001, piątek
    » 15:00, 16:45

REŻ. HIRANOBU SAKAGUCHI

W tym filmie po raz pierwszy w historii gra video i film łączą się i tworzą nową rzeczywistość. Pierwsza część opowieści, dziejąca się na Ziemi powstała na bazie udanej interaktywnej gry. Teraz widzimy, jak przeniesiona na duży ekran tworzy nowy styl opowiadania. W reprezentującym nowy rodzaj science-fiction filmie ścierają się siła ludzi i ich ciągły niepokój przed naturą. Obraz wykorzystuje cyfrową technikę i ogromne możliwości, jakie daje film. Wizja twórcy gry Final Fantasy, Hironobu Sakaguchi, pojawia się teraz na dużym ekranie, pełna nowatorskich pomysłów, dynamiki, niesamowitych efektów wizualnych, z całkiem nowymi postaciami w nowych przygodach. W nie tak dalekiej przyszłości Ziemia zostaje napadnięta przez obcych. Największe miasta zostają zniszczone, populacja jest zdziesiątkowana, obcy przejmują władzę nad planetą. Ci, którzy przeżyli, muszą znaleźć sposób na przetrwanie i odzyskanie Ziemi. Dwójka bohaterów, Aki Ross i jej mentor, Dr Sid opracowują plan, którego zrealizowanie dla wielu wydawałby się możliwe tylko z pomocą całej armii. Opierając się na swojej chwiejnej teorii, Sid planuje kontratak na bazę obcych. Bohaterowie wierzą, że każda forma życia posiada duszę, która może zostać ukazana i opanowana. Zorientowali się, że obcy najeźdźcy karmią się duszami zmarłych. Aki i Dr Sid zbierają żywe organizmy, których naznaczone dusze mają stać się przeciwieństwem dusz znajdujących się w bazie obcych. Dusze, w efekcie, wzajemnie się neutralizują, rozbrajając obcych. Po znalezieniu sześciu z ośmiu niezbędnych do stworzenia fali dusz, zdesperowani ludzie muszą znaleźć dwie brakujące, zanim ich czas się skończy. Czas Aki jest ograniczony. Została zarażona siłą obcych. U ludzi kończy się to śmiercią, ale Aki udało się przetrwać dzięki surowej procedurze zamknięcia w sobie i powstrzymania tego. Jej stan pozwala komunikować się z obcymi poprzez sny, które przenoszą ją w czasie, na domową planetę przybyszów. Zaczyna rozumieć ich naturę i ogrom katastrofy, jaka może spotkać ziemię. Na razie, kiedy ma w sobie obcego, jej przyszłość rysuje się fatalnie, chyba że uda się szybko ukończyć falę dusz. Inaczej Aki czeka niechybny koniec. W walce wspomaga ją nieokrzesany i bardzo zdolny Kapitan Gray Edwards i jego elitarna banda renegatów, znana jako The Deep Eyes. Ten świetnie przeszkolony i oddany oddział nie zraża się tym, że szanse na powodzenie są tak nikłe. Podróżują przez ściśle strzeżone nieużytki, zagarnięte przez obcych. Droga prowadzi do samego serca inwazji obcych – do miejsca, w które uderzył meteoryt, na którym obcy przybyli na ziemię...

zmodyfikowano  12 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ