koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359BANKSY
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

„Komunikacja w kulturze” rozpoczyna cykl spotkań Marketing Progress Cafe

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 20 043 wyświetleń od 11 marca 2015
  • 19 marca 2015, czwartek
    » 18:00-20

We Wrocławiu rusza nowy cykl bezpłatnych spotkań pod nazwą Marketing Progress Cafe. Jest to projekt przygotowany z myślą o praktykach marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać zaproszonych ekspertów. Pierwsze spotkanie, dotyczące komunikacji w kulturze, odbędzie się 19 marca we wrocławskiej restauracji Food Art Gallery, będącej jednocześnie współorganizatorem wydarzenia.

We Wrocławiu prężnie działają liczne instytucje kultury, przyciągające mieszkańców swoją bogatą ofertą. Specjaliści od marketingu i PR wiedzą jednak, jak trudno jest zdobyć zainteresowanie nowych odbiorców. Wyzwaniom stojącym przed współczesną komunikacją w kulturze poświęcone będzie pierwsze spotkanie z cyklu Marketing Progress Cafe.

Swoim doświadczeniem i wiedzą dzielić się będą wieloletni praktycy marketingu w instytucjach kultury. Wśród zaproszonych gości będzie Mariusz Wróbel - dyrektor Silesia Film, a także menedżer kultury oraz doradca w zakresie PR-u i komunikacji marketingowej. Podczas Marketing Progress Cafe podejmie się dyskusji na temat: Edukacja kulturalna nie zastąpi marketingu. Prelegent postara się udowodnić, że edukacja kulturalna - jakkolwiek ważna - nie zastępuje marketingu, przez co nie ma zasadniczego wpływu na zapełnianie publicznością galerii, muzeów, sal koncertowych i teatrów. Następnie głos zabierze Sławomir Czarnecki, który na co dzień pracuje w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie odpowiada za komunikację oraz koordynuje prace Obserwatorium Kultury i Medialab Gdańsk. W swoim wystąpieniu opowie o wyzwaniach marketingu i public relations w kulturze i wspólnie z gośćmi spróbuje znaleźć odpowiedź na pytanie: dlaczego jest nam trudniej, kiedy powinno być łatwiej? Jak ułatwić wzajemne zrozumienie świata kultury i świata marketingu?

Formuła spotkania zakłada dwa wystąpienia prelegentów oraz panel dyskusyjny. Udział w Marketing Progress Cafe jest bezpłatny, a z racji limitowanej liczby miejsc obowiązuje rejestracja na stronie www.marketingprogresscafe.evenea.pl. Spotkanie odbędzie się 19 marca o godz. 18:00, w Food Art Gallery - miejscu będącym połączeniem eleganckiej restauracji z prywatną galerią sztuki współczesnej. Restauracja aktywnie wspiera kulturalne wydarzenia oraz sprzyja kameralnym i biznesowym spotkaniom. Wspólnie z agencją marketingu zintegrowanego Mind Progress Group jest organizatorem spotkania. Patronami medialnymi wydarzenia są: Kapitał Dolnego Śląska i Biznes Dolnośląski.

Sam pomysł na cykl spotkań Marketing Progress Cafe zrodził się jako pochodna cyklu konferencji Marketing Progress, których głównym zadaniem ma być edukacja branży marketingowej na temat trendów, wyzwań i inspiracji, w różnych aspektach nowoczesnej komunikacji marketingowej.

Marketing Progress Cafe: komunikacja w kulturze

Miejsce: Food Art Gallery, ul. Księcia Witolda 1/Lok.1

Start: 18:00

Obowiązuje rejestracja na stronie: www.marketingprogresscafe.evenea.pl

autor:
zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ