koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - styczeń 2021 - nr 321
zmodyfikowano  6 lat temu  »  

ART OF IMPROVISATION Creative Festival

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 8 595 wyświetleń od 18 maja 2015
  • od: 19 czerwca 2015, piątek
    do: 21 czerwca 2015, niedziela

ART OF IMPROVISATION Creative Festival to kameralny projekt poświęcony sztuce improwizowanej (głównie muzyce), podkreślający jej różnorodność, a przede wszystkim otwartość na zmianę i eksperymenty. Projekt poszerzony także o działania performerskie, taneczne i teatralne, oparte o improwizację. Festiwal prezentuje zarówno uznanych artystów (z Polski i z zagranicy), jak i promuje młodych, rozwijających się twórców, stwarzając im przestrzeń do spotkań.

Najważniejszy punkt programu tworzą koncerty i performance mistrzów gatunku, przegląd i konkurs młodych improwizatorów KREACJE, jam session, projekcje filmowe, oraz wydarzenia towarzyszące w postaci warsztatów improwizacyjnych prowadzonych przez doświadczonych i uznanych artystów. 

Nadchodząca edycja AOI będzie wydarzeniem wyjątkowym w skali dotychczasowych działań. Ideą AOI 2015 będzie jeszcze większe otwarcie się na różnorodność nurtów w muzyce improwizowanej, odchodząc od dominacji free jazzu i free improv. Nie odcinając się od w/w stylistyk, program festiwalu zostanie wzbogacony o elementy muzyki folkowej, eksperymentalnej, post rockowej i awangardowej w światowej klasy wydaniu. Program dopełni również improwizowany performance muzyczno-taneczny.


karnety: 50 PLN (przedsprzedaż)
dostępne w sieciach salonów EMPIK
oraz online na ticketpro.pl

Dołącz do wydarzenia na fb >>


program festiwalu

19 CZERWCA / PIĄTEK-------------------------------------------------------------------- KREACJE PRZEGLĄD  / wstęp wolny
HELP ME TO CRASH  / performance / koncert
MICHAEL ZERANG / TOBIAS DELIUS / KSAWERY WÓJCIŃSKI  / koncert
JAM SESSION  / wstęp wolny


20 CZERWCA / SOBOTA------------------------------------------------------------------- HELP ME TO CRASH: MAŁGORZATA HADUCH / ARVIND GANGA/ MARIA MAVRIDOU / ONNO GOVAERT / warsztaty improwizacyjne dla tancerzy i muzyków
KREACJE / ZDERZENIA / wstęp wolny
SŁAWEK PEZDA / THOMAS KOLARCZYK / KUBA JANICKI / koncert
TRAPIST  /  koncert
JAM SESSION / wstęp wolny


21 CZERWCA / NIEDZIELA----------------------------------------------------------------- MICHAEL ZERANG MASTERCLASS / warsztaty improwizacyjne
PROJEKCJA FILMU
MIKOŁAJ TRZASKA IRCHA CLARINET QUARTET / koncert
JOHN BUTCHER/TONY BUCK/MAGDA MAYAS / koncert


Michael Zerang (US) / Tobias Delius (UK) / Ksawery Wójciński (PL)
Michael Zerang – wybitny perkusista i perkusjonalista urodzony w 1958r.  w Chicago. Muzyk, kompozytor, producent. Jego twórczość obejmuje muzykę improwizowaną, free jazz, współczesną kompozycję, ludowe formy muzyczne. Napisał ponad 100 kompozycji dla projektów teatralnych, tanecznych, filmowych i interdyscyplinarnych. Trzykrotnie uhonorowany prestiżową nagrodą Joseph Jefferson Awards  za oryginalne kompozycje muzyki teatralnej. Jego dyskografia obejmuje ponad 60 tytułów. Koncertował na całym świecie współpracując z wieloma wybitnymi artystami, jak Fred Anderson, Ken Vandermark, Mats Gustafsson, Raymond Strid, Sten Sandell, Don Meckley, Jaap Blonk, Daniel Scanlan, Peter Brötzmann, Kent Kessler, Barre Phillips, Jim Baker, Hamid Drake, Luc Hautkamp, czy Fred Lonberg-Holm. 

Tobias Delius - (ur. 1964, Oxford, GB) brytyjski saksofonista, jeden z czołowych przedstawicieli berlińskiej sceny muzyki improwizowanej. Zaczął grać na saksofonie tenorowym gdy przeprowadził się do Ruhrgebiet w Niemczech. Podczas swoich pobytu w Meksyku i Amsterdamie rozwinął swój wyjątkowy styl. Współpracował z wieloma muzykami z całego świata. Jest liderem międzynarodowo uznanego kwartetu z Han’em Bennink’iem, Joe Williamson’em & Tristan’em Honsinger’em, z którym występuje już ponad 20 lat. 

Ksawery Wójciński - Kontrabasista i kompozytor, ur. w 1983r. Wszechstronny muzyk o wielkiej wrażliwości na brzmienie. Nie boi się eksperymentów. Jego zainteresowania sięgają od muzyki dawnej aż po najbardziej wyrafinowaną improwizowaną muzykę współczesną. Współpracował z takimi muzykami jak: Charles Gayle, Uri Caine, Mikołaj Trzaska, Michael Zerang, Satoko Fuji, Hamid Drake, Mitchell, Tim Sparks, Klaus Kugel, Ken Vandermark, Mats Gustafsson, Gaba Kulka, Robert Rasz, Wacław Zimpel, Paweł Postaremczak, Raphael Roginski. Koncertuje w kraju i za granicą. Jest znany również ze swych wokalnych eksperymentów, które przywodzą na myśl ducha takich artystów jak Tom Waits, Frank Zappa.


Trapist (AT/DE/CH) Martin Brandlmayr / Martin Siewert / Christian Weber

W muzyce Trapist odnaleźć można szeroką gamę wpływów, od space rocka po minimalistyczną improwizację, od folkowo zabarwionej psychodelii po noise. Trapist umyka kategoriom, łącząc akustyczne, jak i elektroniczne brzmienia, zacierając granice między improwizacją a fragmentami kompozycji. Muzycy Trapist mają na swoim koncie liczne kolaboracje ze światowej rangi artystami. Zespół powstał w 2000 roku i wydał trzy albumy "Highway My Friend", "Ballroom" i „The Golden Years”.

Martin Brandlmayr – austriacki kompozytor, perkusista; projekty i zespoły: Radian, Trapist, Polwechsel, Kapital band1, Autistic daughters, Quartet Otomo Yoshihide/ Axel Doerner/ Sachiko M/ Martin Brandlmayr

Martin Siewert – mieszkający w Wiedniu niemiecki gitarzysta i kompozytor, posługujący się również instrumentami elektronicznymi; wielokrotnie współpracował z teatrami, tancerzami, reżyserami i artystami wizualnymi. Współtwórca instalacji audiowizualnych; projekty i zespoły: Heaven And The Year Of, Efzeg, Half Wolf, Invariant, My Kingdom For A Lullaby, Duo Dieb13 / Siewert, Die Instabilitaet Der Symmetrie, Komfort 2000, Melt, sssd

Christian Weber – szwajcarski kontrabasista, mieszkający na stałe w Berlinie.  “Christian Weber szybko staje się jednym z najbardziej interesujących muzyków europejskiej sceny elektroakustycznego  free improv. ” Brian Marley – The Wire (UK) 

Muzycy współpracowali takimi artystami jak: David Sylvian, Otomo Yoshihide, Toshimaru Nakamura, Elliott Sharp, Ken Vandermark, Christian Fennesz, Roger Turner, Steve Noble, Sainkho Namtchylak, Uchihashi Kazuhisa,  Gene Coleman, Static, Kammerflimmer Kollektief, Giuseppe Lelasi, Tony Buck, Paul Lovens, John Tilbury, Clayton Thomas, Ken Vandermark, Andy Moor, Han Bennink, The Ex i Getachew, Steve Beresford, John Butcher, Peter Evans, Kai Fagaschinski, Pierre Favre, Mazen Kerbaj, Peter Kowald, Tim Daisy, Paul Lytton. 


John Butcher / Tony Buck / Magda Mayas (UK/AU/DE)

John Butcher – saksofonista, jedna z czołowych postaci awangardy i muzyki improwizowanej w Wielkiej Brytanii. Na jego twórczość składają się zarówno muzyka improwizowana, jak i kompozycje, eksperymentalne wielowarstwowe utwory powstałe przy wykorzystaniu kontrolowanych sprzężeń i różnorodnych, często ekstremalnych technik dźwiękowych. Współpracował z setkami muzyków jak: Derek Bailey, John Tilbury, John Stevens, The EX, Gerry Hemingway, zespół Polwechsel, Gino Robair, Rhodri Davies, Toshi Nakamura, Paul Lovens, Eddie Prevost, Mark Sanders, Christian Marclay, Otomo Yoshihide, Phil Minton, Christian Fennesz czy Andy Moor, Gino Robair, John Edwards, Peter Evans, Fred Frith, Okkyung Lee, Matthew Shipp czy Akio Suzuki. Muzyka Johna Butchera jest bardzo różnorodna stylistycznie, od jazzu i free improv po awangardowe, minimalistyczne, elektroakustyczne brzmienia. Jego dyskografia obejmuje ponad 40 albumów.

Tony Buck – perkusista, gitarzysta, improwizator, twórca video i producent, jeden z najbardziej rozpoznawalnych australijskich muzyków awangardowych. Spośród wielu różnorodnych dokonań artystycznych najsłynniejsze jest jego eksperymentalne trio The Necks. Poza tym koncertował i nagrywał z takimi artystami jak Jon Rose, Nicolas Collins, Tenko, John Zorn, Tom Cora, Phil Minton, Haino, Switchbox, Ne Zhdall, The EX, Clifford Jordan, Ground Zero i inni. W połowie lat 90tych przeniósł się do Europy, gdzie jednymi z ważniejszych projektów były Kletka Red, trasy i nagrania m.in. z The Exiles czy Corchestra.  Obecne projekty Bucka obejmują tak różnorodne składy i style jak berliński Transmit (gitarowy post rock); nowojorskie trio “Glacial” (David Watson i Lee Renaldo); “The Fell Clutch” i wieloletni duet z Axel’em Doerner’em. 

Magda Mayas - berlińska pianistka. W swojej twórczości wypracowała techniki wykorzystujące zarówno wnętrze, jak i zewnętrze fortepianu, często eksperymentując, preparując instrument przy pomocy różnych obiektów. Jej muzyka skupia się na teksturze, przypomina linearny, szybko zmieniający się kolaż dźwięków. Poza fortepianem, Mayas wykorzystuje również klawinet – elektryczne pianino z lat 60tych ze strunami i metalowymi kurantami.  Występowała w Europie, USA, Australii i Libanie, współpracowała z wieloma znaczącymi nazwiskami w dziedzinie muzyki improwizowanej: John Butcher, Peter Evans, Annette Krebs, Phill Niblock, Andrea Neumann, Axel Dörner, Thomas Lehn and Tristan Honsinger.



HELP ME TO CRASH BAND: Małgorzata Haduch / Arvind Ganga / Maria Mavridou / Onno Govaert (PL/NL/GR/NL) 

Związani ze sceną free jazzową w Amsterdamie, gdzie od wielu lat zajmują się tworzeniem performensów ze swobodnie improwizowaną muzyką i tańcem. Poszukują harmonii, która powstaje ponad formą oraz niezależności w indywidualnej ekspresji. Interesuje ich zagadnienie autonomii we wspólnej kompozycji i budowanie nieoczywistych związków pomiędzy dźwiękiem a ruchem.

Małgorzata Haduch tancerka/choreograf, absolwentka School for New Dance Development w Amsterdamie (2004), związana z holenderską i polską sceną free jazzową. Współpracowała z takimi muzykami jak Ab Baars, Wilbert de Joode, Michael Zerang, Andy Moor i inni. Od w 2006 roku prowadzi grupę Unfnished Company, która skupia międzynarodowych artystów. Haduch wyreżyserowała kilkanaście spektakli. Współpracowała z choreografami Davidem Zambrano, Katie Duck, Gabrielą Maiorino, oraz z reżyserami Dariuszem Starczewskim, Pawłem Piterą i Roberto Palza. Stypendystka MKIDN oraz Instytutu Adama Mickiewicza - Program Kultura Polska Na Świecie. Uczy techniki Flying Low i improwizacji według zasad Passing Through.

Arvind Ganga jest gitarzystą z Hagi. W graniu używa różnych efektów i przedmiotów, aby stworzyć fale ciepłych, hałaśliwych i natarczywych dźwięków. Eteryczny muzyk z punkowym podejściem. Głównym motorem koncertów Arvinda jest solo Every Bolt Rumbling, które miał okazję grać w Holandii, Polsce, Belgii, Francji i Niemczech. 

Maria Mavridou (Grecja, ur. 1978) jest niezależną performerką, tancerką oraz pedagogiem na stałe mieszkająca w Amsterdamie. Zainteresowana rozwijaniem projektów multidyscyplinarnych, współtworzyła spektakle takie jak Terra Nullius / No Man's Land (performance / instalacja) we współpracy z Emą Nik Thomas. Mavridou prowadziła warsztaty z improwizacji i choreografii w Grecji, Polsce, Kolumbii, Uruguaju, Curacao, Słowenii, we Włoszech oraz była gościnnym nauczycielem na KNUA (Koreański Narodowy Uniwersytet Sztuki).

Onno Govaert jest istotnym członkiem amsterdamskiej sceny jazzowej oraz należy do najmłodszego pokolenia muzyków improwizatorów. W Amsterdamie Govaert rozwinął swój bezpardonowy styl grania z takimi zespołami jak Cactus Truck, który uzyskał międzynarodowe uznanie. „Onno Govaert podsyca ogień zespołu łoskotem, dudnieniem i niezmordowanym ruchem”. - Chicago Reader

MIKOŁAJ TRZASKA IRCHA CLARINET QUARTET /  Mikołaj Trzaska / Wacław Zimpel / Paweł Szamburski / Michał Górczyński
Kwartet dęty składający się z czterech, znakomitych muzyków, władających różnymi rodzajami klarnetów, poczynając od klasycznego klarnetu Bb, a kończąc na rzadziej spotykanym klarnecie basowym. Takie instrumentarium buduje wprost unikalne brzmienie. Można powiedzieć, że "zespół brzmi niczym gigantyczne ustne harmonium, raz po raz tryskające ogniem fajerwerków, flażoletów i miazmatów".Grupę powołał do życia Mikołaj Trzaska, wybitny, gdański saksofonista i klarnecista. Oprócz niego zespół tworzą jedni z najciekawszych krajowych improwizatorów: Wacław Zimpel, Paweł Szamburski i Michał Górczyński

Repertuar to kompozycje członków oraz magiczne utwory, pochodzące z różnych środkowoeuropejskich i bliskowschodnich tradycji, które dzięki swojej otwartości oraz wspólnej historii zachowały muzykę w żywym i nienaruszonym kształcie. Wszystko to uzupełnione w bogato rozbudowane improwizacje wywodzące się z tradycji freejazzu. W 2010 roku zespół wydał swój pierwszy album CD pod tytułem “Larks Uprising” z gościnnym udziałem wielkiej gwiazdy światowego jazzu, nowojorskim saksofonistą i klarnecistą Joe McPhee. Później współpracował również z niemieckim klarnecistą Gebhardem Ullmannem. W 2011 roku ukazał się drugi album Watching Edvard, w 2012 r. zapis materiału przedstawionego podczas warszawskiego festiwalu Nowa Muzyka Żydowska Zikaron Lefanai, a jeszcze w tym roku, w grudniu, zespół wyda dwupłytowy album "Black bones".

Nawet zagraniczni specjaliści od klezmerskiego grania w czasie niedawnego Festiwalu Kultury Żydowskiej przecierali oczy ze zdumienia. Bo kwartet klarnetowy to niecodzienny widok. W dodatku kwartet złożony z tej klasy muzyków, jakich może wystawić Polska – lidera Mikołaja Trzaski, Michała Górczyńskiego, Pawła Szamburskiego i Wacława Zimpla – wyznacza w tej wąskiej dziedzinie kosmiczne standardy [...]. Ze swobodą łączy wątki i motywy ormiańskie, bałkańskie i takie, które kojarzą się z dawnymi, wzajemnymi inspiracjami kultury żydowskiej i polskiej. A do tego dorzuca sporo autorskich pomysłów.
Bartek Chaciński, Polityka

Sławomir Pezda / Thomas Kolarczyk / Jakub Janicki – Laureaci Kreacji 2014r.
Duet Sławomir Pezda i Thomas Kolarczyk został wyłoniony drogą losowania podczas Kreacji/Zderzeń AOI 2014r., wypadł w konkursie bezkonkurencyjnie. Jury konkursu Kreacje jednogłośnie zdecydowało nagrodzić obu młodych muzyków i zaprosić ich na występ w ramach AOI 2015.
Sławomir Pezda – ur. w 1988 r., studiował na Akademii Muzycznej w Krakowie w katedrze jazzu i muzyki współczesnej. Często współpracował z big bandami oraz brał udział w wielu warsztatach jazzowych. Po trzech latach studiów postanowił zamienić saksofon altowy na tenorowy. Wówczas zaczął czerpać inspiracje z wielu innych gatunków muzycznych, m. in. rock, punk, muzyka elektroniczna, drum’n’bass, breakcore. Jest laureatem wielu prestiżowych konkursów takich jak Jazz Juniors, Tarnów Jazz Contest, Krokus Jazz Festival, Klucz do Kariery, Novum Jazz Festival, Baszta Jazz Festival, Art Of Improvisation, zarówno jako solista, jak i członek zespołów. Obecnie współtworzy takie zespoły jak: PeGaPoFo, Pezda/Gawęda Duo, Cracow Jazz Collective, Silberman New Sextet oraz autorski projekt The Flash!

Thomas Kolarczyk – ur. w Krefeld w Niemczech, w 1989. W 2007 roku wygrał konkurs 'Jugend Musiziert' z najwyższą możliwą notą, a dwa lata później zaczął studiować w Jazz Institut Berlin, gdzie uczy się u m.in. Marca Muellbauera, Grega Cohena, Chrisa Dahlgrena, Davida Friedmanna, Kurta Rosenwinkela. Jest aktywny na berlińskiej scenie jazzowej, gra również w zespołach popowych i klasycznych orkiestrach. Jako członek Golden Tapir Group został finalistą prestiżowego polskiego konkursu 'Jazz nad Odrą' oraz zwycięzcą konkursu Kreacje AOI 2014. Thomas koncertował w Niemczech, Polsce, Włoszech, Szwajcarii, USA, Chinach i Rosji. Obecnie aktywny w takich składach jak: Tone Raw, The Somnambulist, Tokai.

Jakub Janicki - ur. 06 lutego 1989 w Bydgoszczy. Od najmłodszych lat miał okazję grać z wieloma muzykami odbywającymi próby w bydgoskim klubie „MÓZG”. W roku 2008 został studentem Akademii Muzycznej w Krakowie. Swoje korzenie znajduje w tradycyjnej muzyce perkusyjnej, klasycznej i improwizowanej, jednak uprawia także inne gatunki muzyczne. Współpracował m.in. z takimi muzykami jak Wojtek Mazolewski czy Marek Pospieszalski, grając w składzie Wojtek Mazolewski Quintet.

Michael Zerang Masterclass - warsztaty improwizacji dla muzyków. Instrumenty akustyczne / elektroniczne
Wybitny perkusista, kompozytor, a także doświadczony pedagog poprowadzi warsztaty dla muzyków zgłębiające dziedzinę improwizacji. Od uczestników wymagane będzie podstawowe doświadczenie sceniczne i w improwizacji. Uczestnicy mogą przynieść ze sobą zarówno instrumenty akustyczne jak i elektroniczne.

Tematyka warsztatów obejmuje: - podstawy wiedzy z zakresu motoryki ciałai oddychania,- podstawy wiedzy z zakresu motoryki ciałai oddychania - poszerzanie umiejętności słyszenia/słuchaniapracę nad poszerzeniem możliwości brzmieniowych indywidualnego instrumentu  - praca z obiektami i narzędziami - zaawansowane techniki wzbogacania tekstury i barwy dźwięku - naśladowcze i responsywne modele improwizacji - porozumienie telepatyczne i wewnętrzna motywacja w improwizacji - strategie uporządkowanej improwizacji - improwizacja na scenie – techniki dla małych i rozbudowanych zespołów muzycznych - społeczne aspekty kolektywnego muzykowania

HELP ME TO CRASH BAND - Warsztat improwizacyjny dla muzyków i tancerzy. Małgorzata Haduch, Arvind Ganga, Maria Mavridou, Onno Govaert.
Warsztat jest skierowany do tancerzy i muzyków zainteresowanych improwizacją jako metodą pracy twórczej. Członkowie grupy Help Me To Crash Band tancerki Malgorzata Haduch, Maria Mavridou oraz muzycy Onno Govaert i Arvind Ganga podzielą się swoimi metodami spontanicznej kompozycji, jakie wykorzystują w projekcie Help Me To Crash. Warsztat wykorzystuje autorskie metody pracy w improwizacji muzyczno- tanecznej, a także techniki treningu Body Weather oraz ćwiczenia Katie Duck i Davida Zambrano. W centrum uwagi pozostaje rozwijanie indywidualnej ekspresji, poszukiwanie nieoczywistych związków pomiędzy dźwiękiem a ruchem, budowanie wspólnej kompozycji, komunikacji w zespole.


KREACJE PRZEGLĄD/ZDERZENIA
Niezwykle ważnym elementem festiwalu jest część poświęcona młodym artystom.  KREACJE/PRZEGLĄD  umożliwiają najzdolniejszym improwizatorom młodego pokolenia zaprezentowanie swoich działań szerszej publiczności. KREACJE/ZDERZENIA z kolei stwarzają uczestnikom biorącym udział w przeglądzie (prezentujących różnorodne formy improwizowane w oparciu o muzykę, teatr, performance, formy interdyscyplinarne) okazję do unikalnych połączeń artystycznych. 

Celem PRZEGLĄDU jest prezentacja i promocja najbardziej utalentowanych młodych polskich artystów improwizatorów, działających w dowolnych dziedzinach sztuki. Podczas przeglądu zaprezentuje się 10 podmiotów wykonawczych - indywidualnie lub grupowo. Każdy z nich będzie miał do 15 minut na występ z udziałem publiczności. Uczestnicy zostaną wyłonieni spośród nadesłanych zgłoszeń przez jury, złożone z artystów improwizujących, dziennikarzy muzycznych i przedstawiciela CK AGORA. Nagrodą za udział w przeglądzie jest rejestracja materiału w studio nagrań CK AGORA. Dotychczas w trzech edycjach udział wzięło blisko 50 artystów: muzyków, tancerzy, performerów i aktorów, m.in. Kamil Szuszkiewicz, Małgorzata Bogusz, Tomasz Gadecki, Marcin Bożek, Mateusz Rybicki, Wojciech Romanowski, Zbigniew Kozera, Adam Gołębiewski, Suavas Levy, Mateusz Gawęda czy Sławomir Pezda i Thomas Kolarczyk.

Uczestnicy KREACJI mają wstęp wolny na wszystkie punkty programu, opłacane są im noclegi i wyżywienie przez cały czas trwania konkursu tak, aby w pełni mogli wykorzystać spędzony czas na wspólnym graniu, budowaniu kontaktów z innymi artystami, branżowym środowiskiem dziennikarskim i planowaniu przyszłych projektów.

Uczestnicy zakwalifikowani do KREACJI/PRZEGLĄDU uczestniczą w KREACJACH/ZDERZENIACH. Artyści, którzy nigdy wcześniej nie spotkali się na scenie, stają przed zadaniem improwizacji z losowo wybranymi partnerami. KREACJE/ZDERZENIA zakładają w sobie element przypadku – losowanie, które wyznacza ostateczny skład i formę występu. Do momentu losowania artyści nie wiedzą z kim wystąpią i w jakim składzie, a całość odbywa się z udziałem publiczności. Nagroda to zaproszenie do występu podczas kolejnej edycji festiwalu oraz 2000 PLN. Do tej pory laureatami Kreacji zostali Małgorzata Bogusz (wiolonczelistka), Kamil Szuszkiewicz (trębacz), Thomas Kolarczyk (kontrabasista) w duecie ze Sławomirem Pezdą (saksofonista). 




karnety: 50 PLN (przedsprzedaż)
sprzedaż karnetów: w sieciach salonów EMPIK oraz online na ticketpro.pl
koordynator festiwalu: Marta Kozłowska
marta.kozlowska@ckagora.pl
tel.: (71) 325-14-83, wew. 123
 

POBIERZ PRESS PACK (całość: informacje prasowe, zdjęcia i materiał graficzny)

informacje prasowe AOI 2015: Zapowiedź festiwalu.doc  Program i artyści.doc  Warsztaty AOI.doc
zdjęcia artystów /grafika (web) POBIERZ
zdjęcia artrystów/grafika (print) POBIERZ

autor:
zmodyfikowano  6 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ