koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359TpL repertuarBANKSYMuzyczne Opowieści Europy
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

Marcin Harlender O ARTYSTACH

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 15 682 wyświetleń od 13 października 2015
  • 23 października 2015, piątek
    » 19:00

wykład okołoakademicki | performans

http://www.entropia.art.pl/view_news.php?id=383

wstęp wolny


Czym właściwie zajmują się artyści tworząc sztukę? To wielokrotnie zadawane pytanie powraca co jakiś czas i aż dziwne, że każdorazowo można uzupełniać stan wiedzy o nowe elementy. Czasem nieoczekiwane skojarzenia pozwalają zobaczyć znane z pozoru zjawiska w zupełnie nowym kontekście. Ile jeszcze zaskakujących informacji o otaczającym świecie można uzyskać dzięki kolejnej analizie znanych od dawna obrazów...? Czy opisują one jedynie świat dawno miniony? A może dotykają zagadnień tak bardzo wbudowanych w naszą dzisiejszą świadomość, że po prostu zapomnianych?

Marcin Harlender


Marcin Harlender /ur. 1959/, malarz, performer, twórca instalacji, happeningów, teoretyk sztuki, od lat zajmuje się analizą bezpośrednich oddziaływań obiektów sztuki na świadomość ich odbiorcy w przestrzeni galeryjnej jak i poza nią. Artysta totalny i zdeterminowany sztuką. Studiował na PWSSP we Wrocławiu /1982-1989 i 1991-1992/, dyplom w pracowni prof. Konrada Jarodzkiego /1996, ASP Wrocław/. Na przełomie lat 80. i 90. autor i uczestnik wielu działań i akcji artystycznych w przestrzeni miejskiej Wrocławia. Autor kilkudziesięciu wystaw i wystąpień indywidualnych. Współpracuje z Galerią Entropia od 1988 r.


Dofinansowano ze środków m. Wrocławia

zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ