koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

Przedsiębiorca i jego marka - warsztaty

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 13 046 wyświetleń od 3 listopada 2015
  • 20 listopada 2015, piątek
    » 17:00
  • 18 listopada 2015, środa
    » 17:00

Sprawdź się i przygotuj, zanim podejmiesz pierwsze kroki w warunkach rynkowych. Pracuj w grupie początkujących przedsiębiorców, z którymi możesz wymieniać wiedzę, problemy, doświadczenia, usługi, a także… budować zespół lub wspólnie rozwijać nowe projekty. Zapraszamy na warsztaty właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, ich pracowników oraz osoby planujące założyć własna działalność gospodarczą.

W programie warsztatów:

Predyspozycje zawodowe / określenie umiejętności / talent

Cechy handlowca / przedsiębiorcy (analiza SWOT) / elementy biznes planu

Umiejętność autoprezentacji / kierowanie wrażeniem

Rola i znaczenie efektywnej komunikacji w tworzeniu wizerunku firmy

Sposoby budowanie obrazu marki prezentowanego klientowi

Sztuka efektywnego słuchania – uważność

Prowadzące: Zespół Nota Plus Na co dzień, jako konsultantki i trenerki biznesowe, wspierają właścicieli firm i rozwijają kompetencje ich pracowników. Mają również aktualną wiedzę ze świata nauki i biznesu. Wierzą, że każda firma może działać lepiej i skuteczniej. Doradzają i szkolą ludzi w warunkach ciągłych zmian rynkowych. Dostarczają profesjonalną pomoc przy wdrażaniu efektywnych rozwiązań w firmach oraz zapewniają konsultacje specjalistów. Wiedzą jak ważne jest szkolenie wielopoziomowe. Każda z nich jest specjalistką w swojej dziedzinie i posiada inne spojrzenie na aspekty strategii w firmie. Celem ich działań są najtrafniejsze, efektywne korzyści. Dzielą się swoją wiedzą i pokazują „czego nie widać”, ponieważ sprawia im to przyjemność.

Magdalena Wedler – praktyk z 10-letnim doświadczeniem. Na co dzień pomaga firmom tworzyć wizerunek marki, celnie dostosowywać ofertę do klienta oraz budować z nim długo-trwałe relacje. Grafik. Projektant. Artysta. Aleksandra Całka – prowadzi badania dotyczące użyteczności stron interne-towych, wizerunku marki online oraz komunikacji marketingowej w Internecie. Autorka publikacji z tego zakresu. Wykładowca Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Prowadzi szkolenia dla menedżerów średniego i wyższego szczebla.

Cena: 320 zł Szczegółowe informacje i zapisy na stronie: www.krzywykomin.pl/przedsiebiorca-i-jego-marka

zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ