koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365
zmodyfikowano  8 lat temu  »  

WARSZTATY WIZUALIZACJI

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 814 wyświetleń od 19 stycznia 2017
  • 22 lutego 2017, środa
    » 09:00

22.02 - 23.02.2017, 9:00-17:00 Bezpłatne warsztaty wizualizacji to świetna okazja na pozyskanie podstawowych informacji potrzebnych do tworzenia profesjonalnych projektów 3D przy wykorzystaniu takich programów, jak SketchUp czy V-Ray.

ZAPISY: http://warsztatywizualizacji.pl/terminarz/29/22-23-luty-2017-wroclaw

Zapoznasz się z najważniejszymi funkcjami poszczególnych narzędzi oraz ich możliwościami projektowymi. Zostaną Tobie również zaprezentowane gotowe projekty, które mogą posłużyć jako źródło inspiracji.

Dzięki wielu, prostym poradom otrzymasz pakiet wskazówek, jak poruszać się po programach SketchUp oraz V-Ray i wykorzystać ich potencjał do tworzenia wysokiej jakości wizualizacji. W trakcie warsztatów uzyskasz cenną wiedzę, którą możesz wykorzystać w celu wsparcia swojej kreatywności. Tworząc własne materiały, możesz zainspirować pozostałych uczestników warsztatów.

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w branży projektowej, udział w bezpłatnych warsztatach wizualizacji pomoże Tobie zapoznać się z najważniejszymi i najpopularniejszymi programami projektowymi na rynku. Znajomość programów SketchUp i V-Ray zaowocuje podniesieniem Twoich kompetencji i zwiększy Twoją konkurencyjność na rynku.

Program warsztatów

DZIEŃ 1 (SKETCHUP & V-RAY)

  1. Podstawy pracy programu SketchUp Omówienie środowiska pracy programu SketchUp Konfiguracja programu
  2. Poruszanie się w programie SketchUp Sposoby poruszania się w przestrzeni 3D Metody i rodzaje zaznaczania obiektów
  3. Modelowanie w programie SketchUp Tworzenie trójwymiarowych elementów za pomocą podstawowych narzędzi Pojęcie grupy i komponentu Edycja gotowych obiektów
  4. Ustawienia kamery w programie SketchUp Tworzenie scen Ustawienia pola widoku Aktualizacja scen
  5. Tekstury w programie SketchUp i V-Ray

Nakładanie tekstur na płaszczyzny 6. Podstawy pracy programu V-Ray

Zapoznanie się z głównymi funkcjami programu V-Ray 7. Metody oświetlenia modelu cz. 1

Ustawienia światła naturalnego DZIEŃ 2 (V-RAY)

  1. Metody oświetlenia modelu cz. 2

Omówienie świateł sztucznych dostępnych w programie V-Ray Ustawienia światła sztucznego Wykorzystanie sztucznego światła przy oświetlaniu modelu 9. Ustawienia materiałów

Wykorzystanie gotowych materiałów programu V-Ray Tworzenie własnych materiałów Odbicia w materiałach Rozproszenie światła w materiałach przezroczystych Warstwa Emissive Zniekształcenia materiałów 10. Ustawienia silnika renderującego

Omówienie gotowych ustawień programu V-Ray Odpowiedni dobór gotowych ustawień programu V-Ray do sceny Modyfikacja ustawień programu V-Ray Rendering testowy i finalny

zmodyfikowano  8 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ