koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGWrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  8 lat temu  »  

Czyj kanon? Dyskusja o lekturach

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 11 540 wyświetleń od 3 marca 2017
  • 13 marca 2017, poniedziałek
    » 17:30

W listopadzie 2016 roku Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło nową obowiązkową listę lektur dla szkół podstawowych. Muzeum Współczesne Wrocław zaprasza mieszkańców Wrocławia – dzieci, młodzież, nauczycieli, rodziców oraz wszystkich tych, których interesuje szkolne nauczanie literatury, do udziału w dyskusji. Uczestnicy panelu będą dyskutować o tym, kto powinien decydować o zawartości listy lektur? Zastanowią się również, czy nie należy poszerzyć jej o pozycje pokazujące związki literatury ze sztuką, operujące językiem wizualnym, artystycznym.

W panelu wezmą udział: mgr Ewa Chawar (nauczycielka w Szkole Podstawowej nr 28 we Wrocławiu), dr hab. Dominika Ferens, prof. UWr (Instytut Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego), dr hab. Kordian Bakuła (Instytut Polonistyki Uniwersytetu Wrocławskiego), Magdalena Skowrońska (Muzeum Współczesne Wrocław, „Książki do patrzenia”) oraz uczniowie: Dorota Sikora (Gimnazjum nr 9 we Wrocławiu) i Eryk Pszczołowski (Szkoła Podstawowa nr 28 we Wrocławiu).

Spotkanie poprowadzą dr Justyna Deszcz-Tryhubczak i mgr Mateusz Marecki z Pracowni Literatury oraz Kultury Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Organizatorzy: Pracownia Literatury oraz Kultury Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Muzeum Współczesne Wrocław

zmodyfikowano  8 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ