koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  8 lat temu  »  

Eksperci sprzedaży i marketingu podzielą się wiedzą w Idea Hub

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 17 996 wyświetleń od 4 kwietnia 2017

Wrocław » Świętego Mikołaja 72 » NA MAPIE

  • 10 kwietnia 2017, poniedziałek
    » 17:00

Nowoczesna przestrzeń coworkingowa przy ul. Świętego Mikołaja, w kwietniu będzie gościć Piotra Robackiego i Adama Przeździęka – doświadczonych praktyków, którzy poprowadzą bezpłatne warsztaty dla startupowców. Pierwszy podzieli się unikalną wiedzą na temat skutecznej sprzedaży, drugi opowie o tajnikach komunikacji marketingowej z klientami młodego pokolenia.
Pierwsze warsztaty w Idea Hub odbędą się 10 kwietnia. Wrocławscy startupowcy będą mogli na nich poznać tajniki obszaru kluczowego dla ich biznesu – sprzedaży. Piotr Robacki, obecnie zarządzający kilkutysięcznym zespołem sprzedażowym, podzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem, opowiadając m.in. o etapach procesu sprzedażowego i sprawdzonych sposobach budowy stabilnych relacji z klientami. Dwa tygodnie później, 24 kwietnia do Idea Hub zawita Adam Przeździęk, autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów na temat marketingu. Wyjaśni m.in., jak technologia wpłynęła na zachowania konsumenckie i potrzeby współczesnych klientów – zwłaszcza z pokolenia tzw. millenialsów. Kwietniowe warsztaty są kontynuacją cyklu szkoleń przygotowanych przez Idea Hub, w których od kilku miesięcy mogą brać wrocławscy startupowcy. Wśród prelegentów, którzy dotychczas poprowadzili spotkania w Idea Hub, był m.in. Piotr Rek, współtwórca Zeccera – aplikacji umożliwiającej szybkie, łatwe i bezpłatne drukowanie dokumentów. Wrocławski startupowiec zaprezentował m.in. sposoby wyznaczania i realizacji celów biznesowych oraz pozyskiwania funduszy na rozwój startupu. W marcu Idea Hub gościł także Katarzynę Sowicką, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Na wybranych przykładach pokazała, dlaczego warto i w jaki sposób tworzyć skuteczne marketingowo treści, a także jak planować opierające się na nich długotrwałe strategie. Informacje o zapisach na kwietniowe warsztaty w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu można znaleźć na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku

autor:
zmodyfikowano  8 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ