koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

5×5, CZYLI „WIDOK 4”

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 11 112 wyświetleń od 11 kwietnia 2018
  • 21 kwietnia 2018, sobota
    » 12:00

Po raz kolejny WRO włącza się w Dzień Wolnej Sztuki. To ogólnopolskie wydarzenie pokazuje jakościowe, a nie ilościowe podejście do zwiedzania muzeów i galerii.

W ramach Dnia Wolnej Sztuki organizatorzy zachęcają do niespiesznego przyjrzenia się pięciu wybranym pracom z danej kolekcji czy wystawy oraz do swobodnych rozmów o sztuce.

Tego dnia, w samo południe, w Atelier WRO (ul. Kuźnicza 29a, II piętro) odbędzie się wydarzenie specjalne związane z premierą publikacji, nad którą od pewnego czasu pracujemy. „Widok 4. Historia instalacji wideo” to czwarta z serii multimedialnych publikacji z zakresu teorii, estetyki i historii sztuki nowych mediów.

W ramach Dnia Wolnej Sztuki pokażemy 5 spośród 25 dokumentacji instalacji wideo opisanych w książce, które staną się punktem wyjścia do rozmów. Przedpremierowo wręczymy też pierwsze egzemplarze najnowszej publikacji. Dodatkowo, uczestnicy sobotniego spotkania będą mieli także okazję podejrzeć mikro-muzeum WRO, które powstaje w Atelier WRO w związku ze zbliżającym się jubileuszem 30-lecia konceptu WRO.

Dokumentacje prac opisanych w publikacji „Widok 4”, które zaprezentujemy podczas Dnia Wolnej Sztuki:

Tony Oursler, Hello?, 1996

Lynn Hershman, Lorna, 1983/4

Ingo Günter, Im Bereich der West-Wind-Welt, 1991

Józef Robakowski, Wideo-Kino-Maszyna, 1992

Nam June Paik, Route 66, 1993

autor:
zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ