koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TpL repertuarCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359AMKL 75 lat
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

Kuchnia dla opornych: Foodie w social mediach

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 9 444 wyświetleń od 23 listopada 2018
  • 1 grudnia 2018, sobota
    » 17:00

🔪 Obraz wart tysiąca słów! Instagram, czyli aplikacja pełna zdjęć, przeżywa obecnie prawdziwy boom. Dzisiaj już mało kto zagląda na blogi kulinarne – codzienne życie toczy się na Instagramie i to właśnie tam zbieramy wokół siebie społeczność, dzielimy się treściami i zachęcamy do dyskusji. Doskonale wiedzą o tym Katarzyna Płachecka i Karolina Milczanowska - właścicielki agencji marketingu dla gastronomii Jedling Marketing, współwłaścicielki portali Have a Bite Kraków i Krakow Foodie, popularne w Krakowie kulinarne instagrammerki.

🔪 W trakcie warsztatów “Foodie w social media” poszukacie odpowiedzi na poniższe zagadnienia: Blog, Facebook, Instagram? Którą platformę wybrać? Jak zacząć prowadzić i rozwijać swoją markę osobistą w social media? Sztuka łączenia kropek, czyli jak robić zdjęcia, które przysporzą nam więcej obserwatorów #wroclawfood czyli dobre hasztagi, dzięki którym trafią do nas nowi fani Burger czy fine dining? Jakie treści cieszą się największym zainteresowaniem odbiorców? Nie bądź blogerem za miskę zupy. Jak współpracować z restauracjami i wyceniać swoją pracę?

🔪 Oprócz przygotowanych przez prowadzące case studies będziecie mogli popracować również nad swoim wizerunkiem w sieci - rozpocząć prowadzenie swoich kont w mediach społecznościowych lub usprawnić komunikację prowadzoną do tej pory.

🔪 ZAPISY NA WARSZTATY 🔪 Udział w warsztatach jest bezpłatny, obowiązują zapisy na maila gotujemy@strefakultury.pl. Liczba miejsc ograniczona. START ZAPISÓW: 17.11 o godz. 12:00

Karolina Milczanowska: Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.

Katarzyna Płachecka: PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić?”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.

Obydwie prowadzą bardzo popularne w Krakowie konta na Instagramie pełne apetycznych treści.

Więcej o cyklu: Ideą przewodnią „Kuchni dla opornych” jest poszukiwanie inspiracji dla własnych eksperymentów kulinarnych. Razem z zaproszonymi gośćmi przyjrzymy się kanałom i sposobom komunikacji, w których jedzenie odgrywa główną rolę. Zapraszamy na spotkania podzielone na część teoretyczną i praktyczną. Zajmiemy się fotografią kulinarną, obecnością jedzenia w nowych mediach i w różnych gałęziach sztuki.

Kuratorką cyklu jest Agnieszka Szydziak, od 12 lat związana z Wrocławiem, a od 8 z tutejszą branżą gastronomiczną. W czasach studenckich pracowała z drugiej strony baru i jako kelnerka, w późniejszym okresie skupiła i wciąż rozwija się w obszarze działań PRowych i marketingowych sfokusowanych wyłącznie na branży gastronomicznej i spożywczej. Pomaga komunikować się restauracjom i biznesom jedzeniowym, organizuje wydarzenia edukacyjne i promujące dobrej jakości jedzenie. Współwłaścicielka portalu Have a Bite, współorganizatorka i PR-manager Gastro Nocek, współpracuje z magazynami kulinarnymi z całej Polski, prowadzi mikroagencję Still Hungry.

Organizatorem wydarzenia jest Strefa Kultury Wrocław.

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ