koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  6 lat temu  »  

Kuchnia dla opornych: Foodie w social mediach

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 11 130 wyświetleń od 23 listopada 2018
  • 1 grudnia 2018, sobota
    » 17:00

🔪 Obraz wart tysiąca słów! Instagram, czyli aplikacja pełna zdjęć, przeżywa obecnie prawdziwy boom. Dzisiaj już mało kto zagląda na blogi kulinarne – codzienne życie toczy się na Instagramie i to właśnie tam zbieramy wokół siebie społeczność, dzielimy się treściami i zachęcamy do dyskusji. Doskonale wiedzą o tym Katarzyna Płachecka i Karolina Milczanowska - właścicielki agencji marketingu dla gastronomii Jedling Marketing, współwłaścicielki portali Have a Bite Kraków i Krakow Foodie, popularne w Krakowie kulinarne instagrammerki.

🔪 W trakcie warsztatów “Foodie w social media” poszukacie odpowiedzi na poniższe zagadnienia: Blog, Facebook, Instagram? Którą platformę wybrać? Jak zacząć prowadzić i rozwijać swoją markę osobistą w social media? Sztuka łączenia kropek, czyli jak robić zdjęcia, które przysporzą nam więcej obserwatorów #wroclawfood czyli dobre hasztagi, dzięki którym trafią do nas nowi fani Burger czy fine dining? Jakie treści cieszą się największym zainteresowaniem odbiorców? Nie bądź blogerem za miskę zupy. Jak współpracować z restauracjami i wyceniać swoją pracę?

🔪 Oprócz przygotowanych przez prowadzące case studies będziecie mogli popracować również nad swoim wizerunkiem w sieci - rozpocząć prowadzenie swoich kont w mediach społecznościowych lub usprawnić komunikację prowadzoną do tej pory.

🔪 ZAPISY NA WARSZTATY 🔪 Udział w warsztatach jest bezpłatny, obowiązują zapisy na maila gotujemy@strefakultury.pl. Liczba miejsc ograniczona. START ZAPISÓW: 17.11 o godz. 12:00

Karolina Milczanowska: Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.

Katarzyna Płachecka: PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić?”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.

Obydwie prowadzą bardzo popularne w Krakowie konta na Instagramie pełne apetycznych treści.

Więcej o cyklu: Ideą przewodnią „Kuchni dla opornych” jest poszukiwanie inspiracji dla własnych eksperymentów kulinarnych. Razem z zaproszonymi gośćmi przyjrzymy się kanałom i sposobom komunikacji, w których jedzenie odgrywa główną rolę. Zapraszamy na spotkania podzielone na część teoretyczną i praktyczną. Zajmiemy się fotografią kulinarną, obecnością jedzenia w nowych mediach i w różnych gałęziach sztuki.

Kuratorką cyklu jest Agnieszka Szydziak, od 12 lat związana z Wrocławiem, a od 8 z tutejszą branżą gastronomiczną. W czasach studenckich pracowała z drugiej strony baru i jako kelnerka, w późniejszym okresie skupiła i wciąż rozwija się w obszarze działań PRowych i marketingowych sfokusowanych wyłącznie na branży gastronomicznej i spożywczej. Pomaga komunikować się restauracjom i biznesom jedzeniowym, organizuje wydarzenia edukacyjne i promujące dobrej jakości jedzenie. Współwłaścicielka portalu Have a Bite, współorganizatorka i PR-manager Gastro Nocek, współpracuje z magazynami kulinarnymi z całej Polski, prowadzi mikroagencję Still Hungry.

Organizatorem wydarzenia jest Strefa Kultury Wrocław.

zmodyfikowano  6 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ