koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

BLENDER - ANIMACJA

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 12 374 wyświetleń od 26 września 2019

Celem warsztatów jest zdobycie pełnej wiedzy o potencjale i sposobach pracy w programie Blender, który jest bezpłatnym i open source programem do kreacji 3D. Zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do edycji video i tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma pełną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze w temacie tworzenia symulacji i animacji obiektów 3D. Zostaną przedstawione wszystkie aspekty animacji tkwiące w potencjale Blendera.

Cel kształcenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających swoją przygodę z modelowaniem i animowaniem 3D. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć obiekty otaczającego nas świata w wirtualnej przestrzeni zarówno jeśli chodzi o kształt, kolorystykę jak i ruch. Kurs jest bardzo dobrym wstępem jeśli chodzi o modelowanie, renderowanie i tworzenie animowanej wizualizacji obiektów. Szkolenie przekazuje wiedzę w sposób bardzo uporządkowany; odpowiada ok. 20 miesięcznej samodzielnej nauki i pracy z oprogramowaniem. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

Warsztaty trwają 3 miesiące - 36 godzin nauki!

*Zapis obowiązuje na cały cykl!

Terminy i szczegóły płatności otrzymasz mailem.

Wymagania wobec uczestników:

• Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.

Treści szkolenia:

  1. SYMULACJE

wypływ wody ogień, wybuch rigid body soft body 2. ANIMACJA TEKSTU wyrzynanie tekstu oczyszczanie wodą spalanie morfing animacja kamery i lampy 3. ANIMACJA POSTACI rigging animation postaci animacja twarzy 2D animacja abstrakcyjna animacja animacja krzywych Start: 3. października 2019 ⇦

Terminy zajęć: CZWARTKI godz. 18:00 - 21:00 ⇦

Koniec: 19. grudnia 2019 ⇦

Zajęcia odbywają się w dniach:

październik: 3, 10, 17, 24, 31

listopad: 7, 14, 21, 28

grudzień: 5, 12, 19

*Zapis obowiązuje na cały cykl, nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji.

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ