koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  12 lat temu

Wizualia 2005 - Reklama dźwignią mediów

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 601 wyświetleń od 1 stycznia 2007
  • od: 13 kwietnia 2005, środa
    do: 15 kwietnia 2005, piątek

13-15 kwietnia 2005

Wizualia to cykliczna impreza poświęcona tematyce reklamy. W ramach WIZUALIÓW odbywają się konferencja naukowa, warsztaty, gala najlepszych pod względem kreatywności filmów reklamowych oraz wystawa plakatów. Sesja naukowa prowadzona jest przez wysokiej klasy specjalistów z branży reklamowej.

Ponadto - zgodnie z ustaloną ideą przewodnią Wizualiów - organizowany jest konkurs dla młodych ludzi, którzy mają oryginalne pomysły i tworzą własne reklamówki.

Impreza ta cieszy się zainteresowaniem i sporą popularnością nie tylko wśród studentów naszej uczelni, ale też innych, którzy interesują się tematyką reklamy, sposobami jej tworzenia, mechanizmami oddziaływania oraz tematyką szeroko pojętego marketingu.

Organizatorem Wizualiów jest Koło Naukowe Marketingu FOKUS działające przy Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

W tym roku spotkamy się w dniach 13-15 kwietnia 2005. W trakcie dwóch pierwszych dni odbędą się prelekcje i wykłady prowadzone przez wybitnych teoretyków i praktyków świata mediów oraz reklamy. Konferencje naukowe będą prowadzone między innymi przez: Sławomira Wojtkowskiego z Warszawskiej Szkoły Reklamy, Adama Śledańskiego z Akademii Reklamy w Warszawie, Maciej Piekarski z Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i innych.

I tak, pierwszy dzień - Dzień Reklamy poświęcony będzie m.in. historii, językowi, sposobom tworzenia, efektywności i efektowności reklamy. Drugi dzień to Dzień Mediów, w trakcie którego odbędą się prelekcje o rzeczywistości medialnej, o tym jak reklama wpływa na media i jak media wpływają na reklamę.

Oprócz części naukowej organizujemy warsztaty dla studentów, które zostały zaplanowane na trzeci dzień projektu, a także wystawę plakatu reklamowego. Finałem całej imprezy będzie Festiwal Filmów Reklamowych w kinie Warszawa we Wrocławiu.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy!

Już drugi raz Koło Naukowe Fokus działające przy Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, organizuje w ramach Wizualiów, konkurs na najlepszą reklamówkę. Grupą docelową są przede wszystkim osoby młode, aktywne, mające oryginalne pomysły.

W poprzednim roku konkurs ten zrzeszył ogromną liczbę uczestników, którzy wykazali się niecodzienną kreatywnością. Tym razem FOTOKUS odbędzie się w dwóch kategoriach: plakat i fotografia.

Wszystkie nadesłane materiały zostaną zareprezentowane podczas gali filmów reklamowych, która odbędzie się w jednym z wrocławskich kin.Każdy ma więc okazję do zareprezentowania się przed szerszą publicznością oraz poznać opinię profesjonalistów. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.

Szczegółowy regulamin konkursu oraz adres siedziby Koła Naukowego Fokus jest udostępniony na stronie organizatora www.fokus.ae.wroc.pl

TEMATYKA PRAC

Chcielibyśmy, aby prace przedstawiały MEDIUM w szeroko rozumianym znaczeniu. Konkurs odbędzie się w dwóch kategoriach: plakat i fotografia.

GDZIE I KIEDY

Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 15 kwietnia b.r. w jednym z wrocławskich kin. Konkurs jest integralną częścią festiwalu filmów reklamowych Wizualia 2005.

Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!

REGULAMIN KONKURSU Medium reklamowe

§ 1

Do konkursu mogą zostać zgłoszone plakaty i fotografie w następujących formatach: - plakaty – minimalny rozmiar A-3, - fotografie – minimalny rozmiar A-4. Prace nadesłane droga elektroniczną nie będą brały udziału w konkursie. Termin nadsyłania prac upływa 10 kwietnia 2005 r. (data stempla pocztowego). Każdy uczestnik zobowiązany jest do umieszczenia swoich danych osobowych na odwrocie prac:

  • imię i nazwisko,
  • rok urodzenia,
  • adres zamieszkania stały, adres korespondencyjny,
  • numer telefonu,

ewentualne:

  • adres e-mail,
  • uczelnia.

§ 2

Jedna osoba może nadesłać kilka prac na konkurs, jednak nie więcej niż 5 plakatów lub/i 5 fotografii w formie reportażu. Technika wykonania prac jest dowolna.

§ 3

W konkursie przewidziane są dwie nagrody, z czego jedna przyznawana będzie przez jury, w skład którego wejdą prelegenci sesji naukowej WIZUALIA 2005. Druga nagroda będzie przyznawana przez publiczność. Nagrody nie są walorem finansowym.

§ 4

Nadesłanie prac na Konkurs Reklamowego oznacza, że właściciel praw autorskich i producenckich wyraził zgodę na udział w konkursie, w celach promocyjnych, w ramach działalności statutowej Koła Naukowego Marketingu FOKUS. Z tytułu prezentacji pracy w ramach festiwalu WIZUALIA 2005, Koło Naukowe nie będzie zobowiązane do żadnych opłat na rzecz właściciela i realizatorów filmu.

§ 5

Uczestnicy dostarczają i odbierają prace na własny koszt.

§ 6

Zgłaszający zobowiązuje się do dnia 30.04.2005r. odebrać prace w siedzibie Koła Naukowego Marketingu FOKUS lub dać pisemne instrukcje co do ich zwrotu.

§7

Koło Naukowe Marketingu FOKUS zapewnia prezentację wszystkich nadesłanych prac i znakomitą publiczność.

§8

Uczestnikowi konkursu przysługuje jedno bezpłatne zaproszenie na uroczystość, które będzie mógł odebrać w siedzibie Koła Naukowego Marketingu FOKUS.

§9

Prace festiwalowe należy przesyłać na adres:

Akademia Ekonomiczna

ul. Komandorska 118/120

53-345 Wrocław

z dopiskiem “WIZUALIA 2005'

lub dostarczać je osobiście:

Siedziba Koła Naukowego FOKUS znajduje się pod adresem:

ul. Kamienna 59

Budynek B/F, pok. 4

53-345 Wrocław

informacje:

Aleksandra Szajkowska

a_szajkowska@o2.pl

tel: 600 585 145

zmodyfikowano  12 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ