koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  2 lata temu

Finał V Festiwalu Inspiracje-Interpretacje we Wrocławiu

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 6 327 wyświetleń od 17 listopada 2022

Wrocław » ul. Stefanii Sempołowskiej 54a » NA MAPIE

  • 4 grudnia 2022, niedziela
    » 17:00

Oszczędne aranżacje. Tylko kontrabas i głos, w niektórych piosenkach gitara. Toma Waitsa nie należy naśladować, byłaby to bezradna pogoń za niedoścignionym. Jego piosenki śpiewać należy, bo to wartościowe utwory. Podczas tego koncertu usłyszycie, jak NAPRAWDĘ brzmi kontrabas, ludzki głos, jak skrzypi podłoga sceny, jak dźwięczą wysuszone na słońcu kawałki drewna. Nie usłyszycie syntezatorów i wirtualnych instrumentów. Poczujecie wspólny puls dwóch dojrzałych artystów umiejących dzielić się z widzami muzyką i tekstem. Muzyką tekstu.


Teksty piosenek na język polski przełożył Roman Kołakowski.


Wykonawcy:
Konrad Imiela | śpiew, gitara akustyczna, instrumenty perkusyjne
Wokalista, aktor, reżyser, autor tekstów szef artystyczny Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu. Pierwszą rolę po ukończeniu szkoły aktorskiej zagrał w recitalu piosenek Toma Waitsa pod tytułem "Rybi puzon". Premiera odbyła się na Przeglądzie Piosenki Aktorskiej w 1995 roku. Ma na koncie kilkadziesiąt ról teatralnych i filmowych, kilkanaście wyreżyserowanych spektakli oraz dwie solowe płyty. Na obu grał na kontrabasie Adam Skrzypek.

Adam Skrzypek | kontrabas

Instrumentalista, aranżer, od 2006 roku kierownik muzyczny Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu. Jako muzyk brał udział w wielu prestiżowych festiwalach muzycznych w Polsce i za granicą: Festiwal Polskiej Muzyki Współczesnej, Przegląd Piosenki Aktorskiej, Jazz nad Odrą, Festiwal Standardów Jazzowych i inne. Współpracuje z wieloma artystami reprezentującymi rozmaite gatunki muzyczne, między innymi z Katarzyną Groniec, Krzesimirem Dębskim, Piotrem Dziubkiem, Mają Kleszcz. Współpracę z Konradem Imielą rozpoczął w 1995 roku udziałem w jego recitalu "Rybi puzon" i trwa ona nieprzerwanie do dziś.

program:
1. Pole garncarza (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski; muz. Tom Waits)
2. Rybi puzon (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski; muz. Tom Waits)
3. Odejdę, gdy zapieje kur (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski; muz. Tom Waits)
4. Rozmowy u fryzjera (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski; muz. T. Waits)
5. Czekając na wczoraj (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski, muz. Kathleen Brennan, T. Waits)
6. Dno dno dno (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski; muz. T. Waits)
7. Blue Valentines (sł./ muz. T. Waits)
8. Underground (sł./ muz. T. Waits)
9. Rzeczy żołnierza (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski; muz. T.Waits)
10. Koloseum (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski, muz. K.Brennan, T. Waits)
11. Fałszywa prognoza (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski, muz. K. Brennan, T. Waits)
12. Telefon z Istambułu (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski; muz. T. Waits)
13. Czarne skrzydła (sł. Tom Waits/ Roman Kołakowski, muz. K.Brennan, T. Waits)

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl

Waits 2022

Konrad Imiela, Adam Skrzypek

Oszczędne aranżacje. Tylko kontrabas i głos, w niektórych piosenkach gitara. Toma Waitsa nie należy naśladować, byłaby to bezradna pogoń za niedoścignionym. Jego piosenki śpiewać należy, bo to wartościowe utwory. Podczas tego koncertu usłyszycie, jak NAPRAWDĘ brzmi kontrabas, ludzki głos, jak skrzypi podłoga sceny, jak dźwięczą wysuszone na słońcu kawałki drewna. Nie usłyszycie syntezatorów i wirtualnych instrumentów. Poczujecie wspólny puls dwóch dojrzałych artystów umiejących dzielić się z widzami muzyką i tekstem. Muzyką tekstu. Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl

zmodyfikowano  2 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ