koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365
zmodyfikowano  12 lat temu

GOŚĆ U NAS KRÓLEM

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 2 118 wyświetleń od 1 stycznia 2007
  • 1 listopada 2002, piątek
    » 00:00

PANI AGATA CHILIŃSKA

Z dyrektorem Hotelu Qubus Maria Magdalena, Panią Agatą Chilińską rozmawia Grażyna Migniewicz.

GM: Rozpocznijmy naszą rozmowę od historii hotelu dwojga imion: Qubus Maria Magdalena, oraz powiedzmy czytelnikom skąd wzięła się ta podwójna nazwa? ACh: Hotel nasz został otwarty w maju 1997 roku; ruszył z 44 pokojami i niewielką restauracją, w której poza śniadaniami można było zjeść również smaczne posiłki wieczorem. W roku 2000 uruchomiliśmy nowe skrzydło, znacznie poszerzając tym samym naszą ofertę, zdobywając tytuł Hotel Marzeń 2000 – zwycięzca oraz rekomendację Polskiego Zrzeszenia Hoteli. 10 października 2001 roku hotel Maria Magdalena wszedł w skład sieci hoteli Qubus, zmieniając swoją nazwę na Qubus Hotel Maria Magdalena. W związku z tym, że hotel Maria Magdalena znany był, jako obiekt o bardzo wysokim poziomie usług, nowy Zarząd zdecydował, aby zachować ten człon w nazwie, ułatwiając naszym gościom rozpoznanie hotelu jako tego, który nie tylko kontynuuje wartości poprzednika, ale z pietyzmem je rozwija wprowadzając tym samym wypracowane rozwiązania sieciowe. W Polsce jest obecnie siedem hoteli należących do dynamicznie rozwijającej się sieci Qubus. Znajdują się one głównie na terenie Polski zachodniej i po łudniowo-zachodniej: w Gorzowie Wielkopolskim, Zielonej Górze, Głogowie, Legnicy, Złotoryi, Wałbrzychu i Wrocławiu. W lutym 2003 r. otwarty zostanie kolejny hotel: w Gliwicach, a następne w Krakowie i Warszawie.

GM: Co hotel Qubus Maria Magdalena oferuje swoim gościom? ACh: Qubus Maria Magdalena to komfortowy hotel, z bardzo szeroką gamą usług dla gościa, położony w centrum miasta, ale w cichej uliczce. Posiadamy obszerne, klimatyzowane pokoje, co się gościom bardzo podoba. Są to pokoje jedno- i dwuosobowe typu Superior, De Luxe oraz apartamenty trzech rodzajów: Lux, Prezydencki i Executive. Każdy z pokoi wyposażony jest w telefon, dostęp do internetu, telewizję satelitarną, minibar. Posiadamy również business room z dwoma stanowiskami komputerowymi i dostępem do internetu, wykorzystywany często do prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych. Nasz parking jest strzeżony całą dobę, a pracownicy hotelowi odprowadzają i przyprowadzają samochód każdego gościa przed wejście do hotelu. Centrum fitness z basenem, sauną, jacuzzi, mini-siłownią pomagają nabrać sił po ciężkim dniu pracy lub uprzyjemnić pobyt w czasie weekendów w naszym pięknym mieście. Myślę, że Wrocław nie może się powstydzić sprowadzając znamienitych gości wysokiej rangi. Mieliśmy ogromną przyjemność przyjmować w naszych apartamentach prezydentów różnych krajów, dyplomatów, polityków i oczywiście sławnych artystów. Te wszystkie ważne wizyty podnoszą rangę hotelu i jesteśmy nimi bardzo zaszczyceni, ale pamiętamy o tym, że każdy gość jest u nas królem, to nasza dewiza.

GM: Czy hotel Qubus Maria Magdalena posiada w swojej ofercie organizację konferencji i sympozjów? ACh: Jesteśmy przygotowani do prowadzenia imprez o różnym charakterze i wielkości. Nasza sala konferencyjna może pomieścić 80 osób, wyposażona jest w internet oraz najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny wspomagający pokazy, prezentacje, szkolenia, konferencje. W ciepłych wnętrzach restauracji odbywają się wesela i bankiety. Oferujemy także usługi cateringowe.

GM: Hotel posiada bardzo ładną i obszerną restaurację oraz przytulny drink-bar. Jakiego rodzaju kuchnię proponujecie Państwo swoim gościom? ACh: W naszej karcie menu znajdą Państwo szeroką gamę potraw. Oprócz tradycyjnych dań kuchni polskiej serwujemy dania kuchni z różnych zakątków świata, przygotowywanych według sprawdzonych receptur, zgodnie z kanonami sztuki kulinarnej. Sądząc z opinii odwiedzających naszą restaurację gości, udało nam się zbliżyć do smaków włoskich, meksykańskich, amerykańskich, a także azjatyckich. Do naszego menu oferujemy bogatą kartę win pochodzących z najlepszych winnic świata. Szczycimy się również podawaną na wiele sposobów kawą, której smak, jak twierdzą nasi goście, pozostawia niezapomniane wrażenia.

GM: Hotel Qubus Maria Magdalena znany jest również jako ten, który wspiera działania kulturalne we Wrocławiu. ACh: Staramy się być mecenasem sztuki i w miarę możliwości wspierać różnego typu przedsięwzięcia kulturalne, które mają miejsce w naszym mieście. Każde takie wydarzenie ma wpływ na dobrą opinię o Wrocławiu i o nas. Zależy nam bardzo na tym, aby nasi goście wywozili jak najlepsze wrażenia. Jest to ważne zarówno dla organizatorów imprez kulturalnych, jak też dla wszystkich usługodawców w tym mieście.

GM: Dewizą hotelu, sieci jest zdanie Gość u nas Królem. Nowoczesny hotel, by móc konkurować na rynku najlepszych, musi spełniać wiele warunków. Jak Qubus Maria Magdalena radzi sobie z tym zadaniem? ACh: Kierujemy się przede wszystkim zasadą, która wpisana jest w motto naszej działalności, a więc Gość u nas Królem. Staramy się sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych gości, wzbogacać ofertę, która umili spędzony u nas czas, jak również zachęci do ponownych odwiedzin naszego hotelu. Od września w hotelach sieci Qubus funkcjonuje atrakcyjny program lojalnościowy pod nazwą Qubus hotel... bo lubię komfort. Dzięki pobytom w hotelach naszej sieci, goście zbierają punkty uprawniające ich do korzystania z gratisowych noclegów w wybranym przez siebie obiekcie. Już 5 noclegów wystarczy, aby darmowy pobyt w pokoju dwuosobowym ze śniadaniem i wszelkimi usługami oferowanymi przez naszą sieć, stał się rzeczywistością. Jako pierwszy hotel w Polsce posiadamy urządzenie umożliwiające świadczenie usługi Press-on-demand. Do tej pory, wszystkie zagraniczne dzienniki m.in. The Times, USA Today, New York Post, Die Zeit były dostępne we Wrocławiu późnym popołudniem lub nawet następnego dnia. Obecnie ponad 150 tytułów z całego świata jest dostępna dla naszych Gości w kilka minut po zamknięciu składu przez wydawcę. W praktyce wygląda to tak, że mamy możliwość wydrukowania gazety jutrzejszej już dziś po południu lub dziś wieczorem. Aby sprostać wymaganiom naszych Gości wprowadziliśmy ankiety, za których wypełnianie jesteśmy im ogromnie wdzięczni. Są one bardzo pomocne w utrzymaniu naszych usług na wysokim poziomie, gdyż wszystkie sugestie Gości staramy się wprowadzać w życie, aby gdy przyjadą do nas następnego razu byli mile zaskoczeni pozytywnymi zmianami.

GM: Z hotelem tym związana jest Pani od początku jego istnienia, jak w dwóch słowach określiłaby Pani swoją pracę? ACh: Hotelarstwo podobało mi się zawsze. Jestem dumna, że mogę pracować w tym hotelu i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych wymagających gości, jak również właścicieli. To wyzwania do działania, ciągłe podnoszenie poprzeczki, czynią tę pracę interesującą. Poza tym, w dużym stopniu mogę kreować sporą instytucję, która ma za zadanie być przytulną i miłą. Osiąganie pozytywnych wyników przynosi dużo satysfakcji. Staram się więc, żeby każdy szczegół był dopracowany do końca. Jest to możliwe dzięki pracownikom, do których mam dużo zaufania, i na których polegam. Bardzo ważnym jest móc pracować z zespołem ludzi mających ten sam cel.

zmodyfikowano  12 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ