koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  7 miesięcy temu  »  

Przekształcenia w grach wideo

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 253 wyświetleń od 23 maja 2024

cykl: Fenomeny Popkultury Kontratakują

Prowadzenie Ewa Bałwas

25 czerwca 2024 r. | godz. 17:00 | sala 22

wstęp wolny!

O wykładzie:

Gry wideo to medium, które rozwija się bardzo dynamicznie w XXI wieku. Mają więcej form, platform i gatunków niż kiedykolwiek w historii ludzkości. Stanowią ważny element życia wielu osób – bez względu na wiek, płeć i pochodzenie. Twórcy gier w dojrzały sposób zaczęli podejmować tematykę bardziej zróżnicowaną, jak ma to miejsce w literaturze i filmie. Stawiają na autentyczność postaci oraz szeroką reprezentację różnych grup społecznych w grach. Mimo iż nastąpiły zmiany i dziś istnieją szerokie dowody na to, że różne grupy ludzi są zainteresowane grami wideo, nadal widoczny jest sprzeciw i brak akceptacji znacznej części graczy wobec progresywnych elementów awatarów i treści gier, wydanych w ostatnich latach. Jednym z powodów oporu jest fakt, że w przeszłości była to mocno zmaskulinizowana technologia. Podczas prelekcji prowadząca przedstawi przykłady przełomowych rozwiązań w wysokobudżetowych grach, które wydane zostały na rynek gier wideo, mimo naporu krytyki. Opowie między innymi o serii The Last of Us, Resident Evil 4 Remake oraz Horizon Forbidden West

Ewa Bałwas – studentka Komunikacji Wizerunkowej II stopnia na Uniwersytecie Wrocławskim.

autor:
zmodyfikowano  7 miesięcy temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ