koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365
zmodyfikowano  3 miesiące temu  »  

WORK ON IT!

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 5 104 wyświetleń od 27 sierpnia 2024
  • 27 sierpnia 2024, wtorek
    » 18:00

WORK ON IT! | REŻ. TOMASZ CYMERMAN

Choreografia: Anna Krysiak
Reżyseria i dramaturgia: Tomasz Cymerman
Muzyka: Kamil Pater
Asystentka choreografki: Natalia Dinges
Kostiumy: Tomasz Cymerman i zespół
Tekst: Tomasz Cymerman i zespół
Realizacja światła: Michał Wawrzyniak
Realizacja dźwięku: Kamil Pater/Tomasz Bienek
Koordynacja, promocja: Alicja Kubies, Julia Kędzia
Dokumentacja fotograficzna spektaklu: Agnieszka Patela Realizacja wideo: Bartosz Rachwał

Obsada: Maria Błęka, Gabriela Chojecka, Joanna Dębska, Andżelika Fafanów, Aleksandra Heral, Magdalena Kawecka, Michał Konopka, Marika Kornacka, Antoni Kudelko, Sandra Marmon, Adrianna Helena Mrowiec, Szymon Szymański, Aniela Turkot, Zofia Wojtkowska, Zofia Żwirblińska

Premiera: 1 marca 2024 | 19:00
Czas trwania: 1 godzina 50 minut.

W spektaklu wykorzystano fragmenty „Króla Leara” i „Poskromienia złośnicy” Williama Szekspira w przekładzie Stanisława Barańczaka.
W spektaklu wykorzystuje się efekty stroboskopowe.

„Spektakl dyplomowy „WORK ON IT!” w reżyserii Tomasza Cymermana, choreografii Anny Krysiak i z muzyką Kamila Patera jest prezentacją umiejętności aktorskich i tanecznych piętnastu studentek i studentów Wydziału Teatru Tańca. Jego forma nawiązuje do estetyki auto-teatru, więc z definicji zamierza grać z elementami biograficznymi studentek i studentów po to, by opowiedzieć szerszą historię lęków i obaw związanych z walką o własną tożsamość. Prawda i fałsz, doświadczenia i fantazje, ruch i jego brak splatają się tu w jedną nierozerwalną całość. Spektakl nie chce również udawać, że z założenia tworzony jest w innym celu niż po to, by zamknąć okres szkolny w biografii osób tańczących i równocześnie, by rozpocząć w ich życiu zupełnie nowy etap – nieokreślony i jako taki zamierza mówić o tym wprost.”

autor:
zmodyfikowano  3 miesiące temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ