koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu

TRZECIA GODZINA DNIA

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 42 105 wyświetleń od 1 stycznia 2007
  • 15 czerwca 2002, sobota
    » 17:00

Koncert gospelowego chóru TGD

TGD czyli Trzecia Godzina Dnia to trzydziestoosobowy chór wykonujący muzykę pop-gospel. Młodzi ludzie, tworzący ten zespół, pochodzą z różnych zakątków Polski i różnych wspólnot chrześcijańskich. Chór istnieje już od 1989 roku. TGD występuje w salach koncertowych, kościołach i festiwalach. Ma za sobą kilka wyjazdów zagranicznych, w tym trasę koncertową po Szwecji i udział w programie satelitarnym na Expo 2000. Największe jak dotąd, osiągnięcie artystyczne chóru to koncert wielkanocny (2001) rejestrowany przez TVP 2. Owocem tego wydarzenia jest, oprócz emisji telewizyjnej, najnowsza płyta zespołu Na żywo. TGD ma swoim koncie pięć albumów. Pierwsze trzy (Szachmaty, Wielkie sprawy, Jest ktoś) ukazały się w niewielkim nakładzie i tylko na kasetach. W roku 1998 wydana została płyta Hosanna. Zaśpiewali na niej m.in. Mietek Szcześniak i Natalia Niemen. Kilka utworów z Hosanny pojawiło się też na ostatniej płycie Na żywo, oprócz nich – nowe aranżacje takich przebojów jak Alleluja G.F. Haendla czy I Still Haven’t Found grupy U2. Do wspomnianych solistów dołączyli tu Beata i mate.o. Wizerunek muzyczny TGD to efekt współpracy Piotra Nazaruka (dyrygenta chóru, znanego również z kilku ostatnich koncertów telewizyjnych Szansy na sukces) i Pawła Zareckiego (klawiszowca, grającego z Anna Marią Jopek). Repertuar chóru opiera się na ich pomysłach kompozytorskich i aranżacyjnych. Największym atutem TGD jest żywiołowość, która ujawnia się w czasie koncertów. Entuzjazm kilkudziesięcioosobowej ekipy na scenie udziela się publiczności. Audytorium daje się wciągnąć do śpiewania refrenów i w pewnym momencie granica między wykonawcami a słuchaczami znika... W koncertach TGD jest też sporo miejsca na improwizację, więc śmiało można powiedzieć, że są niepowtarzalne.

zmodyfikowano  12 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ