koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
BANKSYMuzyczne Opowieści EuropyTpL repertuarCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

AD Days Festiwal Reklamy

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 435 wyświetleń od 13 listopada 2009
  • od: 19 listopada 2009, czwartek
    do: 21 listopada 2009, sobota

Festiwal Reklamy AD Days to święto komunikacji społecznej, reklamy wizualnej, promocji, ktore odbędzie się 19-21 listopada 2009 w Łodzi.

Wydarzenie adresowane jest zarowno do doświadczonych, cenionych tworcow reklamy, jak i do młodych, niezwiązanych jeszcze z żadną agencją artystow, ktorzy mają ambicję wejść zawodowo w obszar reklamy.

W ciągu trzech dni w przestronnych halach Łodź Art Center odbędą się:

* **Galeria Marketingu Miejsc **/ targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej  
* **'Idea Hunters'** / prezentacja młodych tworcow aspirujących do kariery na rynku reklamy  
* **Wystawa Mistrzow Reklamy** / wystawa prac wybitnych projektantow reklamy  
* **Wydarzenia towarzyszące** / warsztaty z podstaw kreacji reklamowej, seminaria, panele dyskusyjne

Szczegołowy program festiwalu i warsztatow dostępny w zakładce do pobrania na www.addays.pl

AD Days zgromadzi prestiżowe agencje reklamowe z Polski, ich stałych klientow, jak i potencjalnie nowych odbiorcow - przedstawicieli instytucji i urzędow, ktorzy poszukują ofert profesjonalnej obsługi reklamowej, komunikacyjnej i PR.

W końcu Festiwal AD Days to przestrzeń integracji pomiędzy mistrzami i nowicjuszami reklamy, tworcami i odbiorcami promocji wizualnej w obrębie działań warsztatowych, paneli dyskusyjnych i koncertow.

Festiwal AD Days pomoże ukazać Łodź jako inicjatora ważnych wydarzeń reklamowych w Polsce. Zaproponuje ciekawą ofertę kulturalną szerszej, nie tylko łodzkiej publiczności.

Festiwal ukaże dokonania wybitnych tworcow komunikacji komercyjnej, stworzy dogodne warunki do integracji i spotkań agencji PR ze stałymi i potencjalnymi klientami, zaprezentuje ciekawe projekty młodych kreatorow. AD Days chce zaprezentować Łodź jako ważny ośrodek w polskiej branży reklamowej.

bilety:

bilet jednorazowy: 10zł, karnet: 20 zł

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ