koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

Clone System

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 21 292 wyświetleń od 23 lutego 2010
  • od: 26 lutego 2010, piątek
    do: 19 marca 2010, piątek

W najbliższy piątek, premiera długo oczekiwanego projektu *Ewy Potockiej „Clone System". *

Autorka sama go zaprezentuje, a także opowie o swoich wcześniejszych projektach, jak kultowe już „Antykoncepcja Game", „Suwerenność Kartezji" czy „Casting na Nowego Tatę".

Clone System

piątek, 26 lutego, godzina 17.00

PATIO CS: Galeria Biblioteka - ul. Sterlinga 26, Łodź.

Ewa Potocka, tworzy w oparciu o wspołczesne medium: netart, multimedia. Przez szereg lat działała pod pseudonimem efka_s. Jest autorką i głownodowodzącą serwisem internetowym grzenda.pl Jej projekty nacechowane ironią i dowcipem, powstają w wyniku obserwacji absurdow rzeczywistości.

Tworczość Efki, kwalifikowana do sztuki feministycznej, jest niepowtarzalnym przykładem, działalności suwerennej artystki z dużym poczuciem humoru i odwagą. Artystka bywa postrzegana jako kontrowersyjna.

Projekt "Clone System odpowiada na potrzeby internauty, takie jak chęć posiadania wielu tożsamości i rozszerzać możliwości kreowania tożsamości sensu stricte. Jest to serwis społecznościowy i aspołeczny jednocześnie.
W Clone Systemie, dzięki prostym w obsłudze narzędziom można modyfikować i tworzyć swoj wizerunek. Jest to zwykle najtrudniejsza rzecz do zmiany, a ta z kolei jest symbolem narodzin w wirtualnym świecie. Przewrotnie w Clone System awatara można zbudować z rożnych fragmentow zdjęć realnych osob. Postać taka sprawia wrażenie prawdziwej, ale to wizerunek osoby nieistniejące, więc bez praw autorskich i innych zakazujących używania tego wizerunku.

Clone System wraz z publikacją w internecie zaczyna się, a dopiero wraz z interakcją, używaniem go przez odbiorcow - stanie się. Na pewno w procesie wypełniania go treścią przez użytkownikow może zmienić swoj charakter.
Zawieszony w środowisku komunikacyjnym jest pretekstem do dyskusji o wirtualnej tożsamości, a także narzędziem do jej kreowania, transformacji i multiplikacji. Jest narzędziem do integracji rozdzielonych aspektow tożsamości, realności i fantazji.

Pozbawiony tradycyjnych estetycznych wartości, nie estetyzujący i nieestetyczny - jest koncepcją, grą z przekazem, informacją, komunikatem.Jest interfejsem. Jest hipertekstualną strukturą otwartą na wspołtworzenie.

bilety:

0

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ