koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TINA
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

Pluszaki wspierają dzieciaki

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 577 wyświetleń od 3 listopada 2011

Łódź » Pabianicka 255 » NA MAPIE

  • od: 2 listopada 2011, środa
    do: 24 grudnia 2011, sobota

Ruszyła kampania „Soft Toys - 1 euro to majątek”.

O tym, że jedna pluszowa zabawka może zdziałać cuda wie każda mama. Teraz jej moc może być podwojna.* Kupując pluszaka dla dziecka, ktore kochasz, jednocześnie pomożesz wspierać edukację dziecka, ktorego być może nigdy nie spotkasz. *

  • W kampanii pluszakow nie chodzi o same pluszaki, ale o to, by dzięki nim pomoc dzieciom zmieniać świat - mowi Magdalena Rozengart - Grzelczak, kierownik IKEA Łodź.

Nadal 69 milionow dzieci na całym świecie jest pozbawionych dostępu do edukacji z powodu ubostwa, niepełnosprawności, przesiedleń, dyskryminacji lub obyczajow kulturowych. Dzięki kampanii „1 euro to majątek" możemy pomoc najmłodszym rozwijać się i poznawać świat. Wystarczy 1 euro, by zapewnić aż pięciorgu dzieciom książki i długopisy na cały rok nauki. Do tej szczytnej akcji może przyłączyć się każdy: wystarczy między 2 listopada a 24 grudnia kupić w sklepie IKEA Łodź pluszową zabawkę, książeczkę dla dzieci lub danie ze specjalnego menu dla dzieci w restauracji. 1 euro z każdego zakupionego produktu z tej listy przekazane zostanie_ _na wsparcie programow edukacyjnych prowadzonych na całym świecie przez UNICEF i Save the Children.

Dodatkowo, kolejny rok z rzędu każdy może kupić pluszaka w sklepie IKEA Łodź i wrzucić go do specjalnej urny za kasami. Pluszaki pozostawione w urnie trafią do Wojewodzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi, skąd zostaną przekazane do zespołow ratowniczych w całym wojewodztwie łodzkim. W zeszłym roku w ten sposob udało się zebrać 327 pluszakow, a rok wcześniej 189. Klienci, ktorzy zakupią pluszami dla Wojewodzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego, wesprą jednocześnie globalną kampanię.

-_ Kampania „1 euro to majątek" opiera się na naszych dwoch wartościach: pierwszej, że dzieci to najważniejsi ludzie na świecie, oraz naszej idei tworzenia lepszych warunkow codziennego życia dla wielu ludzi. Środki pozyskane w trakcie kampanii wspierają innowacyjne programy edukacyjne UNICEF i Save the Children, umożliwiając szkolenia nauczycieli, nauczanie dwujęzyczne, tworzenie szkoł przyjaznych dla dzieci, z dobrymi warunkami sanitarnymi i dostępem do wody bieżącej. Dzięki temu dzieci są zdrowe, kontynuują naukę w szkole i odnoszą sukcesy - dodaje _mowi Magdalena Rozengart - Grzelczak.

Kampania „1 euro to majątek" prowadzona jest co roku od 8 lat. Do tej pory klienci IKEA pomogli przekazać ponad 35,2 milionow euro na rzecz UNICEF i Save the Children. W sumie z akcji skorzystało około 8 milionow dzieciw prawie 40 krajach w Afryce, Azji, Europie Środkowej i Wschodniej.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.IKEA.pl/lodz

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ