Pluszaki wspierają dzieciaki
Pluszaki wspierają dzieciaki
Ruszyła kampania „Soft Toys - 1 euro to majątek”.
O tym, że jedna pluszowa zabawka może zdziałać cuda wie każda mama. Teraz jej moc może być podwojna.* Kupując pluszaka dla dziecka, ktore kochasz, jednocześnie pomożesz wspierać edukację dziecka, ktorego być może nigdy nie spotkasz. *
- W kampanii pluszakow nie chodzi o same pluszaki, ale o to, by dzięki nim pomoc dzieciom zmieniać świat - mowi Magdalena Rozengart - Grzelczak, kierownik IKEA Łodź.
Nadal 69 milionow dzieci na całym świecie jest pozbawionych dostępu do edukacji z powodu ubostwa, niepełnosprawności, przesiedleń, dyskryminacji lub obyczajow kulturowych. Dzięki kampanii „1 euro to majątek" możemy pomoc najmłodszym rozwijać się i poznawać świat. Wystarczy 1 euro, by zapewnić aż pięciorgu dzieciom książki i długopisy na cały rok nauki. Do tej szczytnej akcji może przyłączyć się każdy: wystarczy między 2 listopada a 24 grudnia kupić w sklepie IKEA Łodź pluszową zabawkę, książeczkę dla dzieci lub danie ze specjalnego menu dla dzieci w restauracji. 1 euro z każdego zakupionego produktu z tej listy przekazane zostanie_ _na wsparcie programow edukacyjnych prowadzonych na całym świecie przez UNICEF i Save the Children.
Dodatkowo, kolejny rok z rzędu każdy może kupić pluszaka w sklepie IKEA Łodź i wrzucić go do specjalnej urny za kasami. Pluszaki pozostawione w urnie trafią do Wojewodzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi, skąd zostaną przekazane do zespołow ratowniczych w całym wojewodztwie łodzkim. W zeszłym roku w ten sposob udało się zebrać 327 pluszakow, a rok wcześniej 189. Klienci, ktorzy zakupią pluszami dla Wojewodzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego, wesprą jednocześnie globalną kampanię.
-_ Kampania „1 euro to majątek" opiera się na naszych dwoch wartościach: pierwszej, że dzieci to najważniejsi ludzie na świecie, oraz naszej idei tworzenia lepszych warunkow codziennego życia dla wielu ludzi. Środki pozyskane w trakcie kampanii wspierają innowacyjne programy edukacyjne UNICEF i Save the Children, umożliwiając szkolenia nauczycieli, nauczanie dwujęzyczne, tworzenie szkoł przyjaznych dla dzieci, z dobrymi warunkami sanitarnymi i dostępem do wody bieżącej. Dzięki temu dzieci są zdrowe, kontynuują naukę w szkole i odnoszą sukcesy - dodaje _mowi Magdalena Rozengart - Grzelczak.
Kampania „1 euro to majątek" prowadzona jest co roku od 8 lat. Do tej pory klienci IKEA pomogli przekazać ponad 35,2 milionow euro na rzecz UNICEF i Save the Children. W sumie z akcji skorzystało około 8 milionow dzieciw prawie 40 krajach w Afryce, Azji, Europie Środkowej i Wschodniej.
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.IKEA.pl/lodz
Obchodzimy Międzynarodowy Dzień Teatru Premiera przedstawienia pt. „Historie z dziecinnego pokoju - Opowieść o Róży niepięknej”
28 marca 2024 - 09:30
Centrum Animacji i Rewitalizacji RONDO Miejska Strefa Kultury w Łodzi
Limanowskiego 166 Łódź
2 527teatr
W programie ''Skąpiec poznawczy" III termin
28 marca 2024 - 20:30
Teatr Muzyczny
ul. Północna 47/51 Łódź
53 154teatr
Folwark zwierzęcy
27 marca 2024 - 18:00jest więcej terminów
Teatr Pinokio w Łodzi - Scena Duża
Henryka Sienkiewicza 75/77 Łódź
3 346teatr
My psy w kosmosie
27 marca 2024 - 09:00/12
Teatr Nowy im. K. Dejmka - Duża Sala
Więckowskiego 15 Łódź
2 718teatr
GREK ZORBA
27 marca 2024 - 11:00jest więcej terminów
Teatr Wielki
pl. Dąbrowskiego 1 Łódź
5 556teatr
My psy w kosmosie
27 marca 2024 - 09:00jest więcej terminów
Teatr Nowy im. K. Dejmka - Duża Sala
Więckowskiego 15 Łódź
8 011teatr
"Replay" - spektakl w Teatrze Powszechnym
27 marca 2024 - 19:15jest więcej terminów
Teatr Powszechny w Łodzi
Ul. Legionów 21 Łódź
18 533teatr
"Pozory" spektakl w Teatrze Powszechnym w Łodzi
27 marca 2024 - 19:00jest więcej terminów
Teatr Powszechny w Łodzi
Ul. Legionów 21 Łódź
34 192teatr
Andrzej Sikorowski i Maja Sikorowska z zespołem
27 marca 2024 - 19:00jest więcej terminów
Teatr Muzyczny
ul. Północna 47/51 Łódźjest więcej miejsc
140 564teatr