koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

Łódź. Warsztaty "Akademia Dobrej Sprzedaży, czyli o wyższości empatii nad techniką i taktyką"

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 18 156 wyświetleń od 15 września 2015
  • 7 października 2015, środa
    » 13:00

Warsztaty obejmują wybrane fragmenty 120-godzinnego szkolenia dla Sprzedawców i Managerów Sprzedaży.

"Bohaterem" warsztatów jest inteligencja emocjonalna i związane z nią zagadnienia jako alternatywa dla popularnych technik, taktyk i manipulacji oferowanych przez większość szkół sprzedaży. To inne spojrzenie na sprzedaż i obsługę Klienta, traktujące Klienta podmiotowo i jako Partnera w sprzedaży, a nie „jednostkę potrzebną do wykonania targetu”.

Program szkolenia:
1. Inteligencja emocjonalna vs ogólna
2. Złota reguła sprzedaży osobistej
3. Asertywność, a emocje
4. Schemat Dobrej Sprzedaży – szansa, czy fikcja

Metody stosowane podczas szkolenia:
- wykład, prezentacja, materiał filmowy, dyskusja

Korzyści dla Uczestników:
- poznanie inteligencji emocjonalnej jako szansy na Sukces
- poznanie sekretów skutecznej komunikacji i zjednywania sobie ludzi
- doskonalenie umiejętności w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta

Uczestnicy otrzymują:
- materiały szkoleniowe
- możliwość bezpłatnych, 30-minutowych konsultacji z zakresu: komunikacji, radzenia sobie z emocjami, sprzedaży i obsługi Klienta i tematów objętych szkoleniem w okresie do 30 dni po zakończeniu szkolenia.

TRENER I AUTOR PROGRAMU:
Włodzimierz Sosnowski
- Trener i Coach z doświadczeniem w różnych branżach (HVAC, FMCG, B2B). Prawie 10 lat pełnił kierownicze funkcje w administracji państwowej i samorządowej, później zarządzał firmami różnych branż: wydawniczą, consultingową, budowlaną, hotelarstwa i gastronomii. Przez ponad 10 lat doradca i konsultant firm, ich właścicieli i osób zarządzających. Przez 1,5 roku - Kierownik Oddziału w Agencji Pracy Tymczasowej. Od czerwca 2013 - w firmie Most Consulting w Łodzi, jako Trener i Doradca Biznesu, a od lutego 2014 - Manager Punktów Handlowych (gastronomicznych i cukierniczych) firmy HORT-CAFE w Łodzi. Od 2001 r. przeprowadził ponad 2.100 godzin(w tym od 2011 – ponad 1.300) szkoleń z takich zagadnień jak: komunikacja; sprzedaż i obsługa Klienta; zarządzanie zespołem, czasem, zmianą; PR; negocjacje; radzenie sobie z emocjami, strachem, gniewem, stresem, krytyką i konfliktem, itp. Posiada Certyfikat Trenera 1-go (od 2011 r.) i 2-go stopnia (2012). Po superwizjach dwóch szkoleń przeprowadzonych na przełomie 2013 i 2014 roku uzyskał tytuł „Profesjonalny Trener Organizacji” i rekomendację trenerską I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Prowadzone przez niego szkolenia oparte są na własnych, autorskich programach uwzględniających potrzeby i umiejętności uczestników oraz potrzeby firm. Tel. 511 234 324; e-mail: w.sosnowski@mostconsulting.pl

!!! UWAGA: ze względu na ograniczony czas trwania szkolenia – ilość ćwiczeń będzie ograniczona do niezbędnego minimum.

Wielkość grupy: 6-12 osób

Termin: 07.10.2015, godzina 13.00 - 16.00

Inwestycja: udział w ramach Festiwalu Warsztatów Pro Bono - Darowizna na cele statutowe w wysokości 111 zł uprawnia do wejścia na dowolną ilość warsztatów, konsultacji, sesji coachingowych.

Zapisy i zgłoszenia: a.krysiak@11muz.pl, 535 401 002

Gdzie: Fundacja 11 Muz Innowacje w Kulturze, ul. Piramowicza 11/13

autor:
zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ