koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

Wieczór muzyczny: muzyka na 2 i 3 głosy

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 13 316 wyświetleń od 16 października 2015
  • 19 października 2015, poniedziałek
    » 18:15

Koło Miłośników-Wykonawców Muzyki Kameralnej działające w Akademii Muzycznej w Łodzi pod kierunkiem pianistki dr Doroty Brolik-Bekrycht zaprasza na koncert pt. „Muzyka na 2 i 3 głosy”. WSTĘP WOLNY!

wykonawcy

Studenci z Koła Miłośników-Wykonawców Muzyki Kameralnej: Karolina Benke – klasa prof. dr hab. Grażyny Krajewskiej-Ambroziak

Magdalena Dydo – klasa prof. dr. hab. Ziemowita Wojtczaka

Dagmara Ćwik – klasa prof. dr hab. Krystyny Rorbach

Agata Kawełczyk – klasa prof. dr hab. Beaty Zawadzkiej-Kłos

Anna Kłos – absolwentka AM Łódź

Nela Kuźmińska – klasa dr. hab. Łukasza Błaszczyka, prof. AM

Maria Mela– klasa prof. dr hab. Grażyny Krajewskiej-Ambroziak

Sylwia Niemancewicz – klasa prof. dr hab. Grażyny Krajewskiej-Ambroziak

Ewa Spanowska – klasa dr Patrycji Krzeszowskiej-Kubit

Paulina Synoradzka – klasa prof. dr hab. Grażyny Krajewskiej-Ambroziak

Bartosz Szulc – studia doktoranckie, klasa prof. dr. hab. Piotra Micińskiego

Przy fortepianie oraz opieka artystyczna Dorota Brolik-Bekrycht

w programie:

G. B. Pergolesi - 2 duety z kompozycji sakralnej Stabat Mater: Stabat mater dolorosa, O quam tristis et afflicta

H. Purcell – pieśń na 2 głosy Sound the trumpet

M. A. Cesti – aria Intorno all’idol mio w opracowaniu na głos, skrzypce i fortepian

A. Scarlatti – aria Alidora z opery La donna ancora e fedele w opracowaniu na 2 głosy, skrzypce i fortepian

C. Debussy – Nuit d'ètoiles (sł. Th.de Banville) w opracowaniu na głos i harfę

R. Strauss – Morgen (sł. J. H. Mackay) pieśń w opracowaniu na głos, harfę i skrzypce

R. Schumann – An den Mond (sł. Byron) na głos i harfę

S. Taniejew – 3 pieśni na głos, harfę i fortepian

P. Czajkowski – duet Lizy i Poliny z opery Dama Pikowa

W. A. Mozart – duet Marceliny i Zuzanny z opery Wesele Figara

W. A. Mozart – duet Serwilii i Annia z opery Łaskawość Tytusa

Z. Noskowski – pieśń na 3 głosy Kwiatek górski (sł. Z. Noskowski )

F. Mendelssohn-Bartholdy – pieśń na 2 głosy Abschiedslied der Zugvögel (sł. H. von Fallersleben)

F. Mendelssohn-Bartholdy – pieśń na 2 głosy Ich wollt’ meine Lieb’ ergösse sich (sł. H. Heine)

R. Schumann – pieśń na 2 głosy Ich bin dein Baum, o Gärtner (sł. F. Rückert)

R. Schumann – pieśń na 2 głosy Das Glück (sł. F. Hebbel)

F. Schubert – pieśń w opracowaniu na 2 głosy Ständchen (sł. L. Rellstab)

J. Massenet – pieśń na 3 soprany Matinée d'été

J. Massenet – pieśń na 2 soprany Joie!

S. Moniuszko – pieśń w opracowaniu na 3 głosy Pieśń wieczorna (sł. L. Kondratotowicz)

autor:
zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ