koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

Dzieło sztuki dźwiękowej w dobie reprodukcji technicznej. Seminarium naukowe Michała Libery

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 28 174 wyświetleń od 13 kwietnia 2016
  • 14 kwietnia 2016, czwartek
    » 18:00

Seminarium, które towarzyszy wystawie „Salon de Fleurus”, poświęcone będzie najważniejszym zagadnieniom z dziedziny technicznej reprodukcji dźwięku w odniesieniu do zagadnień związanych z problematyką kopii i oryginału w historii sztuki. Przedyskutujemy takie pojęcia, jak kompozycja, dzieło i oryginał z jednej strony oraz wykonanie, nagranie i kopia z drugiej, zastanawiając się nad tym, co ich teoretyzowanie w muzyce może wnieść do teorii sztuki i na odwrót.

Michał Libera (ur. 1979) - krytyk muzyczny, socjolog, kurator, współzałożyciel fundacji 4.99, organizator koncertów i warsztatów. Współproducent serii płyt poświęconych Studiu Eksperymentalnemu Polskiego Radia w wydawnictwie Bôłt Records, redaktor serii muzycznej w wydawnictwie słowo/obraz terytoria. W latach 2007-2011 prowadził autorskie audycje na temat muzyki współczesnej w Polskim Radiu (Program II). Kurator Polskiego Pawilonu na 13. Międzynarodowej Wystawie Architektury w Wenecji.

Lista lektur proponowanych do udziału w seminarium:

Laszlo Moholy-Nagy, „Production-Reproduction”

Jacques Attali, „Noise. Political Economy of Music”, s. 87-101; 120-122

Peter Szendy, „Hits: Philosophy in a Jukebox”, s. 1-11

Jonathan Sterne, „MP3: The Meaning of a Format”, s. 1-31

wstęp wolny

zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ