koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  8 lat temu  »  

Trudny klient - jak z nim rozmawiać?

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 16 363 wyświetleń od 26 września 2016
  • 14 października 2016, piątek
    » 11:00, 14:00

W trakcie szkolenia przedstawione zostaną techniki aktywnego słuchania, sposoby na reagowanie e sytuacjach trudnych oraz narzędzia służące eliminowaniu sytuacji stresowych związanych z pracą przy obsłudze klienta.

CELE:
- uczestnik pozna sposoby zwiększenia zaangażowania w wykonywaną pracę i budowania odpowiedzialności za powierzone sprawy
- uczestnik pozna techniki efektywnej komunikacji z klientem
- uczestnik nabędzie umiejętność dobrego kontaktu z klientem

PROGRAM:
1. specyfika pracy w call center
2. komunikacja interpersonalna - czym jest i na czym polega
3. typy klientów - cechy psychologiczne
4. trudne sytuacje w obsłudze klienta
5. techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych

KORZYŚCI Z UDZIAŁU:
- rozwinięcie umiejętności poprawnego przeprowadzenia rozmów w tym zadawania kluczowych pytań
- nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresująca sytuacją w czasie trwania rozmowy i po jej przeprowadzeniu
- wizerunek pracownika dbającego o klienta i jego potrzeby

DLA KOGO:
Szkolenie adresowane do osób, pracujących przy obsłudze klienta, w szczególności: contact/call center, w działach serwisowych, weryfikujących i odpowiadających na reklamacje klientów.

PROWADZI:
HANNA SŁODOWNIK
- prowadząca ma ponad 7-letnie doświadczenie w działach operacyjnych obsługi telefonicznej klientów i partnerów korporacyjnych.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Wielkość grupy:
5-12 osób

TERMIN: 14.10.2016 (piątek), w godzinach 11.00 - 14.00

INWESTYCJA: udział w ramach Festiwalu Warsztatów Pro Bono - Darowizna na cele statutowe w wysokości 111 zł uprawnia do wejścia na dowolną ilość warsztatów, konsultacji, sesji coachingowych.

ZAPISY I ZGŁOSZENIA: a.krysiak@11muz.pl, 535 044 488

MIEJSCE: The Miejsce, siedziba Fundacji 11 Muz Innowacje w Kulturze, Łódź ul. Piramowicza 11/13

autor:
zmodyfikowano  8 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ