koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  8 lat temu

Tommy Emmanuel

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 24 726 wyświetleń od 4 stycznia 2017

Łódź » ul. Łąkowa 29 » NA MAPIE

  • 17 marca 2017, piątek
    » 20:00

Tommy Emmanuel


Ówcześnie kupione bilety zachowują ważność.

Bilety w cenach: 125 zł ulgowy / 135 zł normalny

Polska trasa koncertowa „It's Never Too Late"

Gość specjalny: skrzypek Ian Cooper

Najlepszy gitarzysta akustyczny na świecie. Australijski mistrz techniki fingestyle (fingerpicking) oraz slapping. Innymi słowy: człowiek-orkiestra. Genialny wirtuoz i samouk, oddany muzyce ciałem i duszą, sercem i myślą. Przed Państwem -- Tommy Emmanuel!

Rocznik 1955. Wychowywane przez muzyków dziecko, nie miało wyjścia i sięgnęło po gitarę w wieku czterech lat. Jako sześciolatek Tommy grał już w rodzinnym zespole, a jako dziesięcioletni chłopak -- przemierzał Australię z trasą koncertową. Nigdy nie uczył się w szkole muzycznej, nie czyta nut ani tabulatur. Każdy dźwięk wyłapuje słuchem, tworzy go w głowie i dłońmi przenosi na gitarowe struny. Pasją i umiejętnościami, a przede wszystkim radością z gry na gitarze i miłością do muzyki, dzieli się z gitarzystami i fanami z całego świata podczas niezliczonych tourne. W jego twórczości znajdziemy ślady wielu gatunków -- repertuar Tommy'ego to mikstura, której źródłem są dźwięki country, bluegrass, jazzu, bluesa, popu, a nawet flamenco, muzyki klasycznej czy muzyki Aborygenów.

Mistrz techniki fingerstyle, polegającej na używaniu gitary do grania linii basu, melodii, akordów i dźwięków perkusyjnych jednocześnie, co sprawia wrażenie obecności kompletnego zespołu na scenie, podczas gdy gra tak naprawdę jedna osoba. Tommy korzysta także z „travis picking", techniki stosowanej przez Merle'a Tarvisa, która opiera się na graniu partii basowej na strunach basowych kciukiem prawej ręki, a strun wiolinowych pozostałymi palcami (za wyjątkiem małego).

zmodyfikowano  8 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ