koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  8 lat temu  »  

Kampanie społeczne - czyli wejdź w rolę odbiorców

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 802 wyświetleń od 25 stycznia 2017
  • 4 marca 2017, sobota
    » 10:00, 16:00

Kampania społeczna nie jest celem samym w sobie. Kampania społeczna ma wpływać na postawy społeczne. Jak zatem stworzyć kampanię, która trafi do naszej grupy docelowej? A może tych grup jest kilka? Projektowanie? Metody kreatywne? Narzędzia marketingowe? To wszystko jest potrzebne, ale nie na tym będziemy się skupiać podczas warsztatu. Poszukamy odbiorców kampanii i wcielimy się w ich rolę. Pomoże nam w tym metoda dramy, która uczy aktywnej twórczości i rozwija kompetencje społeczne. Drama wykorzystuje szerszy kontekst społeczny, który porusza wyobraźnię i naszą wrażliwość, a przede wszystkim pomaga nam spojrzeć z różnych perspektyw.

PROGRAM:
1. Drama - krótki wstęp 2. Doświadczenie dramy - proces dramy w praktyce
3. Tworzenie kampanii społecznej w zespołach (wybór minimum jednego narzędzia marketingowego) ze wsparciem technik dramy
4. Prezentacja kampanii
5. Krótkie podsumowanie

KORZYŚCI Z UDZIAŁU:
☑ doświadczysz działania dramy na sobie i zdobędziesz wiedzę praktyczną na temat wykorzystania dramy
☑ wzmocnisz umiejętności pracy w grupie
☑ pobudzisz swoją wyobraźnię i wrażliwość
☑ będziesz mógł stosować ją także w innych aspektach życia np. pracy z dziećmi
☑ pobudzisz naturalną ekspresję

DLA KOGO:
Warsztaty skierowane są do:
- osób pracujących z grupami
- pracowników organizacji pozarządowych;
- urzędników
- studentów
- managerów
- osób zainteresowanych odkryciem podstaw dramy i możliwością wykorzystania rozgrzewek dramowych do wprowadzania poszczególnych tematów na swoich zajęciach.

PROWADZI:
Wiktoria Czarnecka
- pedagog, specjalista ds. PR., certyfikowany trener. Uważa, że klienci, mieszkańcy i pracownicy – oni tworzą charakter miejsca i od nich zaczyna się cała przygoda. Związana z działaniami na rzecz rozwoju aktywności społecznej, przestrzeni kreatywnej w organizacji oraz budowania tożsamości marki. Zajmuje się tworzeniem przestrzeni kreatywnej w organizacji. Swoją wiedzą na temat kreatywności dzieli się na profilu Kreatywność z odzysku. Przeprowadza szkolenia z wykorzystania narzędzi public relations, personal brandingu w mediach społecznościowych oraz treningu kreatywności. Jako wykładowca akademicki kształci studentów z umiejętności wykorzystywania dramy w wychowaniu. Podczas zajęć, wprowadza uczestników w rzeczywistość dramy i pozwala im doświadczyć jej na własnej skórze. Doktorantka pedagogiki (twórczość organizacyjna) i absolwentka pedagogiki w zakresie profilaktyki i animacji społeczno – kulturalnej na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów podyplomowych Public Relations na Uniwersytecie Jagiellońskim. Absolwentka Szkoły Trenerów PKR.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Termin: 04.03.2017r., godz. 10.00 - 16.00
Grupa: 8-16 osób
Inwestycja: 249 zł
Zapisy: ✉ a.krysiak@11muz.pl; 📞 535 044 488
Miejsce: The Miejsce - 11 Muz, Łódź ul. Piramowicza 11/13

autor:
zmodyfikowano  8 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ