koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359TpL repertuar
zmodyfikowano  7 lat temu  »  

Przełam schematy złej komunikacji

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 9 993 wyświetleń od 16 maja 2017
  • 8 czerwca 2017, czwartek
    » 09:30, 17:00

Czy brak jasności w komunikacji kiedykolwiek spowodował w Twoim życiu problemy? Czy kiedykolwiek musiałeś/-aś poświęcić mnóstwo czasu, aby wyjaśniać instrukcje? Być może pomimo Twoich najlepszych wysiłków ludzie po prostu nie zdają się zrozumieć tego, o co Ci chodzi? Nie jesteś sam/-a.

Teraz możesz powiedzieć "Stop" tego rodzaju problemom. Umiejętności komunikacyjne mogą zbudować lub złamać Twoją karierę. Wierz lub nie, nawet, jeżeli uważasz się za osobę potrafiącą komunikować się - zapewne nadal popełniasz mnóstwo błędów komunikacyjnych. Jeżeli pragniesz sukcesów zawodowych to nie możesz pozwolić sobie by tkwić w błędnym kole złej komunikacji. I właśnie, dlatego pora nauczyć się przełamywania negatywnych schematów.

To jednodniowe szkolenie wypełnione jest strategiami, które pozwolą Ci zidentyfikować i wyeliminować złe nawyki i zacząć, od razu, komunikować się skuteczniej!

Zapisz się na nie już teraz. Nie możesz pozwolić na to, aby nie wziąć udziału w tym szkoleniu.

PROGRAM:
1⃣ Podstawy dobrej komunikacji:
• Jaka jest dobra komunikacja? Dlaczego jest ona tak ważna?
• Co sprawia, że dobrze się komunikujemy - wspólne cechy mistrzów komunikacji.
• Znaczenie dialogu dwukierunkowego i informacji zwrotnej.
• Wyrażanie pewności siebie i asertywności we wszystkich Twoich komunikatach.

2⃣ Najczęstsze błędy komunikacyjne i jak ich uniknąć:
• Różnica pomiędzy wysłaniem wiadomości, a komunikacją. • Zabójcy wiarygodności i jak ich uniknąć.
• Wychodzenie poza potrzebę „posiadania racji” i unikanie biernej agresywności.
• Lekceważenie bycia uprzejmym: jak "proszę" i "dziękuję" może zmienić komunikację.
• Jak sobie radzić z byciem zbyt negatywnym.

3⃣ Słuchanie - często lekceważony aspekt komunikacji:
• Dlaczego jesteś nieskutecznym słuchaczem - nie słyszysz tak dużo, jak myślisz.
• Aktywne techniki słuchania - upewnij się, że słyszysz, co właściwie ktoś mówi.
• Pytania: jak zwrócić się o wyjaśnienie niejasności?
• Strategie, sprawiające, że będziesz lepszym słuchaczem.

4⃣ Komunikacja - zabójcy jasności:
• Niejasny język - proste błędy, które mogą prowadzić do ogromnych problemów.
• Nieuwzględnianie perspektywy i punktu widzenia odbiorcy - pewna recepta na nieporozumienia.
• Strategie, które pomogą Ci dostarczać negatywne lub trudne wiadomości w jasny i prosty sposób.

5⃣ Komunikacja e-mail:
• Tajemnice udanej komunikacji e-mailowej.
• „Ton” w wiadomościach - jak upewnić się, że nie zostaniesz źle zinterpretowany/zinterpretowana.
• Tematy e-maili: pisanie jasnych i skutecznych nagłówków.
• Określenie pożądanej odpowiedzi: zapewnienie jasności, aby uniknąć późniejszych pytań.
• Formatowanie poczty e-mail – wyróżnij ważne punkty.
• Etykieta e-maili – uniknij potencjalnych problemów.

6⃣ Komunikacja niewerbalna:
• Język ciała i jego wpływ na to jak ktoś Cię odbiera.
• Powszechnie popełniane błędy niewerbalne.
• Opanowanie emocji, nawet, jeśli jesteś blisko utraty kontroli.
• Kontakt wzrokowy, postawa i inne istotne, ale często pomijane niewerbalne elementy komunikacyjne.
• Dlaczego sygnały niewerbalne są często źle odczytywane i jak uniknąć błędnej interpretacji.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU:
Dzięki temu szkoleniu:
- będziesz się lepiej komunikować nie tylko w życiu zawodowym, ale też prywatnym;
- odkryjesz potęgę odpowiedniego słuchania;
- zyskasz większą pewność siebie w nawiązywaniu relacji interpersonalnych;
- zredukujesz niepotrzebny stres i zamieszanie w swoim życiu - wywołane złą komunikacją.

DLA KOGO:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy pragną poprawić swoje umiejętności komunikacyjne i zwiększyć swoje kompetencje zawodowe.

PROWADZI:
Adriana Cylwik - psycholożka, psychoterapeutka, trenerka
- wspiera ludzi w samopoznaniu oraz kreowaniu życia pełnego energii i pozytywnych relacji – zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Żywi głębokie przekonanie, że taka postawa wpływa na zwiększenie poczucia satysfakcji i efektywności we wszystkich sferach życia.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce, Anglii, Belgii i Holandii. Pracowała dla podmiotów międzynarodowych.

Współpracuje z wieloma fundacjami, firmami oraz instytucjami państwowymi. Specjalistka zapraszana do programów TVP Łódź i Radio Łódź.

W swojej pracy wykorzystuje głównie założenia i metody: TSR, DM, ACT, DBT, Self-Reg, Mindfulness. Z wykształcenia psycholog, anglistka i trener.

W ramach swoich działań prowadzi psychoterapię, treningi i szkolenia, dedykowane firmom oraz osobom indywidualnym.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Termin:
08.06.2017, godz. 9.30 - 17.00

Grupa: 5-12

Cena: 195 zł (jeżeli potrzebujesz faktury do ceny dolicz 23% VAT)

W cenie wliczone są: drukowane materiały szkoleniowe, materiały szkoleniowe w formie pdf oraz przerwy kawowe.

Rezerwacja miejsca następuje do dokonaniu wpłaty całości opłaty na numer konta bankowego: Adriana Cylwik 02 1370 1095 0000 1762 5466 3000

W tytule proszę wpisać „Komunikacja”.

Przed dokonaniem wpłaty sprawdź dostępność miejsca. W przypadku odwołania warsztatów wpłaty zostaną w całości zwrócone na konto nadawcy.

Zapisy: a.cylwik@gmail.com

Zapisy przyjmowane są do 2.06.2017

Miejsce: The Miejsce - 11 Muz, Łódź ul. Piramowicza 11/13

autor:
zmodyfikowano  7 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ