koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  7 lat temu  »  

Pod dachami Paryża. Jedyna taka łódzka riwiera w Sukcesji!

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 9 879 wyświetleń od 25 sierpnia 2017
  • 26 sierpnia 2017, sobota
    » 15:00

Deszczowa aura i coraz chłodniejsze wieczory przypominają o zbliżającym się końcu lata, dlatego warto ostatni weekend wakacji spędzić w wyjątkowy sposób. 26 sierpnia, w Sukcesji odbędzie się oficjalne pożegnanie letnich miesięcy. Tego dnia, pod hasłem „Jedyna taka łódzka riwiera!”, na dachu Centrum będzie można skosztować śródziemnomorskich przysmaków i spędzić przemiłe popołudnie w rytmach muzyki rodem z Włoch i Francji.

26 sierpnia dach Sukcesji zamieni się w magiczną, słoneczną riwierę. Od godziny 15:00 na przybyłych gości czekać będą smakołyki przygotowane przez restaurację Vapiano, specjalizującej się we włoskich potrawach, które są zamawiane bezpośrednio u kucharzy, a następnie przygotowywane na oczach gości. Na najmłodszych uczestników zabawy poza animacjami i warsztatami czekać będą specjalne konkursy prowadzone przez konferansjera. Wydarzenie uświetnią występy uczniów i studentów łódzkich szkół i uczelni. Dodatkowo, o godzinie 19:00 odbędzie się koncert Studia Piosenki Domu Literatury w Łodzi pod okiem Teresy Stokowskiej – Gajdy pod nazwą „Pod dachami Paryża”.

To jednak nie wszystko. Tego dnia, na gości Centrum będzie czekać orzeźwiająca lemoniada od Starbucks. Dodatkowo, za każde 50 zł wydane tego dnia w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja, klienci otrzymają letnie słoiczki, które podczas jesiennej słoty będą przypominać o słonecznych, wakacyjnych koktajlach.

W tym dniu skoncentrujemy się również na zdrowiu, Z tej okazji, marka Hurom przygotowywać będzie zdrowe i odżywcze soki owocowe, podczas gdy Fit Fabric stworzy specjalną strefę aktywności sportowych. W akcję włączą się także takie marki jak, m.in. Jak pragnę wina czy Drogeria Natura, które zorganizują szereg konkursów z nagrodami.

zmodyfikowano  7 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ