koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGWrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

WEBINARIUM: media społecznościowe

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 20 222 wyświetleń od 25 sierpnia 2020
  • 24 września 2020, czwartek
    » 09:50

BRAK MIEJSC!! SZYKUJEMY DLA WAS NOWY TERMIN SZKOLENIA!

Dowiedz się jak promować swoje wydarzenia kulturalne w social mediach!

Webinar odbędzie się 24 września 2020 r. w godzinach 09:50 - 13:00.

W ramach szkolenia omówimy następujące zagadnienia:

  • Potrzeby organizatorów vs potrzeby odbiorców. Diagnoza kanałów i sposobów docierania z informacjami do uczestników wydarzeń.
  • Jak prowadzić profil na Facebooku? Przykłady angażujących treści i akcji, zwrócenie uwagi na analizę zachowań użytkowników i zasięgów. Wydarzenia i grupy na Facebooku – jak je prowadzić i jak nimi zarządzać.
  • Instagram. Dlaczego powinniśmy mieć tam profil? Specyfika Instagrama, jego publiczności, działań instytucji, języka i obrazów jakimi opowiadamy naszą historię. Dlaczego i w jaki sposób używać hasztagów? Przykłady angażujących treści i akcji. Aplikacje umożliwiające tworzenie pięknych treści (zdjęć, wideo, wpisów).
  • TikTok – czy śmieszne, krótkie filmy są dla nas? Pokazanie aplikacji, opisanie jej funkcji, grupy docelowej, którą można tam znaleźć.
  • Podcasty – jak zacząć działać, jakiego typu treści tam przedstawiać?
  • Narzędzia pomocne w pracy social media managera: monitoring mediów społecznościowych, bezpłatne aplikacje do tworzenia grafik, gifów, memów, animacji, prezentacji, bezpłatne bazy zdjęć i grafik wektorowych, domena publiczna – jako świetne źródło i inspiracja projektowa.

Prowadząca: Marta Bańka

Kierownik działu komunikacji w Instytucie Kultury Miejskiej. Zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Współorganizatorka konferencji „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”. Absolwentka psychologii organizacji, zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studia podyplomowe „Content marketing, storytelling i webwriting” na WSB.

link do szkolenia

Liczba uczestników – 50 osób.

Na zgłoszenia czekamy do 18 września 2020 r. (wypełnij formularz zgłoszeniowy: http://www.ldk.lodz.pl/szkolenia-t223/zapisz-sie-f349)

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:
50 zł netto – dla instytucji finansowanych ze środków publicznych (oświadczenie do wypełnienia) 61,50 zł brutto - dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę Łódzkiego Domu Kultury: www.ldk.lodz.pl

Ukończenie szkolenie będzie udokumentowane zaświadczeniem sygnowanym przez Łódzki Dom Kultury.

autor:
zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ