koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGWrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

WEBINARIUM: DESIGN THINKING W KULTURZE

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 264 wyświetleń od 12 listopada 2020
  • od: 25 listopada 2020, środa
    do: 26 listopada 2020, czwartek

Podczas dwudniowego szkolenia online uczestnicy poznają podstawy podejścia Design Thinking w kontekście sektora kultury, ze szczególnym uwzględnieniem obecnej sytuacji społecznej. Przejdą mini-proces projektowy w praktyce: od analizy potrzeb użytkowników do rozwiązań, którymi będą pomysły na konkretne działania kulturalne. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy i uczestniczki: • poznają i przećwiczą podstawowe narzędzia Design Thinking, • wzmocnią swoją kreatywność poznając wybrane techniki kreatywne, • poznają podstawy projektowania działań kulturalnych w oparciu o zdiagnozowane potrzeby, • poznają sposoby na angażowanie społeczności we współtworzenie wydarzeń i projektów (także online).

Szkolenie poprowadzi: Agnieszka Kaim

Plan spotkania, cz. I - 25.11.2020:
9.50-10.00 Rozgrzewka techniczna, przywitanie uczestników. Cele szkolenia, zasady pracy i uczestniczenia w szkoleniu, plan pracy.
10.00-12.00 Kontrakt – zasady współpracy na warsztacie zdalnym. Wprowadzenie – teoria Design Thinking (modele procesu projektowego; pochodzenie, etapy i przeznaczenie Design Thinking; nastawienie i sposoby myślenia wspierające projektowanie). Zmiana kontekstu projektowania w związku z pandemią – dyskusja, jakie działania podejmują instytucje obecnie? Podział na zespoły, przydzielenie grupom materiału do zapoznania się przed kolejną sesją (diagnoza potrzeb użytkowników – materiały dotyczące person odbiorców kultury), wybór kanału komunikacji przez zespoły.

Plan spotkania, cz. II - 26.11.2020:
9.50-10.00 Rozgrzewka techniczna, przywitanie uczestników. Cele szkolenia, zasady pracy i uczestniczenia w szkoleniu, plan pracy.
10.00-13.00 Design Thinking w praktyce – zdalny proces projektowy z użyciem Murala:
• Diagnoza potrzeb – formułowanie wyzwania projektowego (omówienie zadania)
• Generowanie pomysłów – matryca kreatywna
• Analiza i ocena pomysłów – głosowanie wizualne, matryca wpływu i wysiłku
• Prototypowanie – Design Studio
• Testowanie – prezentacja

Informacje organizacyjne:
Uczestnik, który chce wziąć udział w webinarium, powinien spełniać następujące warunki:
• posiadać dostęp do komputer podłączonego do sieci internetowej, wyposażonego w kamerę, głośniki lub możliwość podpięcia słuchawek
• posiadać system Windows 7 lub nowszy
• posiadać przeglądarkę Microsoft Edge, Mozilla Firefox 75 lub wyższy, Google Chrome
• wejść o określonej godzinie do „wirtualnego pokoju”, którego adres Uczestnik otrzyma przed spotkaniem w wiadomości e-mail od Organizatora

Szkolenia będzie realizowane z wykorzystaniem platformy ZOOM.

Liczba uczestników – 10 osób

Na zgłoszenia czekamy do 20 listopada 2020 r. (wypełnij formularz zgłoszeniowy: http://www.ldk.lodz.pl/szkolenia-t223/zapisz-sie-f349)

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:

200 zł netto – dla instytucji finansowanych ze środków publicznych (oświadczenie do wypełnienia)

246 zł brutto - dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych

Pobierz: Oświadczenie na potrzeby zwolnienia szkoleń z podatku VAT

Opłata za udział w webinarium przyjmowana jest wyłącznie przelewem na konto ŁDK: PKO BP I O/Łódź 44 1020 3352 0000 1002 0014 2562, Łódzki Dom Kultury, ul. Traugutta 18, 90-113 Łódź

Ukończenie szkolenie będzie udokumentowane zaświadczeniem sygnowanym przez Łódzki Dom Kultury.

autor:
zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ