koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
AMKL 75 latTpL repertuar
zmodyfikowano  2 lata temu  »  

Szkolenie "Produkcja i promocja wydarzeń kulturalnych"

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 7 392 wyświetleń od 12 maja 2021
  • od: 14 maja 2021, piątek
    do: 15 maja 2021, sobota

Tematem szkolenia będą między innymi poszczególne etapy produkcji wydarzenia, organizacja pracy zespołu i zarządzanie wydarzeniami, stworzenie harmonogramu pracy, budowanie budżetów i kosztorysów, umiejętność finansowania projektów w sektorze kultury oraz techniki promocji. Uczestnicy zapoznają się również z tym, jak skutecznie dbać o ewaluację projektu oraz jak go prawidłowo rozliczyć. Podczas pierwszej części spotkania, uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie zaplanować produkcję wydarzenia kulturalnego czy edukacyjnego, by w trakcie jego realizacji nic ich nie zaskoczyło.

Druga część szkolenia, składać się będzie z zadań praktycznych. Uczestnicy sami stworzą wydarzenia kulturalne, które opiszą, wyznaczą odpowiednie cele i rezultaty, zaprojektują działania promocyjne, stworzą harmonogram i zbudżetują imprezę. Grupa przeanalizuje również poszczególne projekty, wskazując najbardziej newralgiczne elementy konstruowania wniosków i tworzenia wydarzeń kulturalnych.

http://www.fabrykasztuki.org/LaboratoriumKreatywnegoDzialania_III,11,34

Data: 15-16 maja 2021 (sobota-niedziela)
Godzina: 10:00-14:00
Czas trwania 8 godzin
Miejsce: szkolenie online
Cena: 160 złotych

Zapisy na warsztaty prowadzi Teatr CHOREA od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-18:00:
- mailowo: teatrchorea@gmail.com
- telefonicznie: +48 667 326 711 (koordynator projektu: Janusz Adam Biedrzycki).

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

Dofinansowano ze środków Urzędu Miasta Łodzi.

zmodyfikowano  2 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ