koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

WEBINARIUM: Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie?

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 17 144 wyświetleń od 13 maja 2021
  • 9 czerwca 2021, środa
    » 10:00

Czy niski budżet na promocję oznacza niemoc? Niekoniecznie. Choć pieniądze z pewnością wiele ułatwiają, to da się je przynajmniej w części zastąpić pracą i wiedzą. Choć trzeba wtedy zmienić swoje nastawienie, przygotować się na maraton i stosować niekonwencjonalne środki komunikowania się z odbiorcami.

Na szkoleniu online omówimy, w jaki sposób wykorzystywać ograniczone zasoby, jakie formy i platformy wybierać do promocji niskobudżetowej i jak skupić swoje działania tak, by uzyskać jak najwięcej małym kosztem.
Wyjaśnimy ideę i zasady niskobudżetowego marketingu, skomentujemy wybrane przypadki zaproponowane przez uczestników szkolenia, pokażemy pomysłowe case study, a także przekonamy do budowania spójnej strategii. Praktykę uzupełnimy niezbędną teorią, a wszystko z przestrzenią na możliwość zadawania pytań.

Plan szkolenia:
10.00-10.20 Przedstawienie planu szkolenia i rozgrzewka dla uczestników połączona z wstępnym rozpoznaniem barier komunikacyjnych.
10.20-10.45 Ustalanie własnej pozycji na rynku, ćwiczenie.
10.45-11.30 Dobre praktyki – prezentacja ciekawych działań z sektora kultury (i nie tylko) – prezentacja i dyskusja.
11.30-11.35 Przerwa
11.35-12.15 Niskobudżetowa promocja – podstawowe zasady – prezentacja, dyskusja. 12.15-12.55 Jak wcielić w życie innowacyjny plan promocji? – ćwiczenie wraz z dyskusją i odpowiedzią na pytania.
12.55-13.00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Informacje organizacyjne:
Aby wziąć udział w webinarium należy:
• zapoznać się z Regulaminem Szkoleń - link do regulaminu,
• posiadać dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego podłączonego do sieci internetowej, wyposażonego w głośniki lub możliwość podpięcia słuchawek oraz kamerę,
• posiadać system Windows 7 lub nowszy / Mac OS wersja 10.13 lub nowszy / Android/ iOS,
• posiadać przeglądarkę Microsoft Edge / Mozilla Firefox 75 lub wyższy / Google Chrome,
• wejść o określonej godzinie do „wirtualnego pokoju”, którego adres Uczestnik otrzyma przed spotkaniem w wiadomości e-mail od Organizatora.

Szkolenie będzie realizowane z wykorzystaniem platformy Zoom.
Liczba uczestników – 30 osób.
Na zgłoszenia czekamy do 1 czerwca 2021 roku - link do formularza.
O przyjęciu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowanie do udziału w szkoleniu otrzymają informację zwrotną od organizatora najpóźniej do 2 czerwca 2021 roku.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:
150 zł netto – dla instytucji finansowanych ze środków publicznych (link: oświadczenie do wypełnienia)
184,50 zł brutto - dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych

Ukończenie szkolenia będzie udokumentowane zaświadczeniem sygnowanym przez Łódzki Dom Kultury.

autor:
zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ