koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAG
zmodyfikowano  12 lat temu

Obudź się i poczuj smak kawy

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 29 074 wyświetleń od 1 stycznia 2007
  • 19 października 2008, niedziela
    » 19:00
  • 18 października 2008, sobota
    » 19:00
  • 23 maja 2008, piątek
    » 19:00
  • 30 kwietnia 2008, środa
    » 19:00
  • 29 kwietnia 2008, wtorek
    » 19:00
  • 30 września 2007, niedziela
    » 19:00
  • 11 lutego 2007, niedziela
    » 19:00
  • 28 stycznia 2007, niedziela
    » 19:00
  • 27 stycznia 2007, sobota
    » 19:00
  • 15 marca 2006, środa
    » 19:00
  • 14 marca 2006, wtorek
    » 19:00
  • 2 lutego 2006, czwartek
    » 19:00
  • 1 lutego 2006, środa
    » 19:00
  • 31 stycznia 2006, wtorek
    » 19:00
  • 28 września 2005, środa
    » 19:00
  • 27 września 2005, wtorek
    » 19:00
  • 5 czerwca 2005, niedziela
    » 19:00
  • 4 czerwca 2005, sobota
    » 19:00
  • 5 maja 2005, czwartek
    » 19:00
  • 4 maja 2005, środa
    » 19:00
  • 24 listopada 2003, poniedziałek
    » 18:00
  • 23 listopada 2003, niedziela
    » 18:00
  • 22 listopada 2003, sobota
    » 19:00

Eric Bogosian, reż. Jacek Orłowski

Kolejny po Seksie, prochach i rock’n’rollu i Czołem wbijając gwoździe w podłogę monodram w niezrównanej interpretacji Bronisława Wrocławskiego!

O ile Seks, prochy i rock & roll był próbą kalejdoskopowej prezentacji postaci świata zewnętrznego, a Czołem wbijając gwoździe w podłogę próbą opowieści poprzez konwencję talk-show o widzach teatralnych, o tyle trzecie przedstawienie jest przede wszystkim skoncentrowane na postaci aktora i specyficznej relacji z widzem, jaka zawiązuje się w monodramach Bogosiana. Pomysłem na ten spektakl jest przeniesienie punktu ciężkości z kreowanych postaci na samą osobę aktora jako głównego bohatera dramatu, a tym samym próba przekroczenia konwencjonalnej granicy między sceną a widownią. Trzecia część jest dopełnieniem cyklu, a zarazem rozliczeniem się reżysera i aktora z recepcją poprzednich monodramów.

Po pierwsze: Seks, prochy i rock & roll

Po drugie: Czołem wbijając gwoździe w podłogę.

Jeśli znasz te tytuły nie możesz opuścić trzeciej części!!!!!

zmodyfikowano  12 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ