koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359AMKL 75 latTpL repertuar
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

Zapowiedź wydawnicza w Bliżej Przedszkola

Kraków »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 811 wyświetleń od 6 października 2011
  • 14 października 2011, piątek
    » 10:00
  • 13 października 2011, czwartek
    » 10:00
  • 12 października 2011, środa
    » 10:00
  • 11 października 2011, wtorek
    » 10:00
  • 10 października 2011, poniedziałek
    » 10:00

promocja książki!

Wydawnictwo Bliżej Przedszkola zaprasza 14 października na premierę nowej książki pt."nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej" autorstwa Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej oraz Ewy Zielińskiej.

o książce:

Dlaczego w ramach diagnozy gotowości dzieci do nauki szkolnej trzeba fachowo prowadzić obserwację i analizować dziecięce kompetencje? A przede wszystkim, jak to robić?

By odpowiedzieć na te istotne pytania, powstała książka napisana przez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską i Ewę Zielińską „Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej. Jak prowadzić obserwację dzieci, interpretować wyniki i formułować wnioski".

Z chwilą przeniesienia diagnozy gotowości dzieci do nauki szkolnej z poradni do placowek wychowania przedszkolnego, obserwacja i interpretacja dziecięcych aktywności nabrała znaczenia. Pierwszy etap tej diagnozy polega bowiem na obserwowaniu dzieci, analizowaniu oraz interpretowaniu ich zachowań *w trakcie zabaw i zajęć przedszkolnych. *

Książka udostępnia nauczycielowi profesjonalne GOTOWE narzędzia diagnostyczne.

Wyjątkowość treści prezentowanych w publikacji podkreśla fakt, że, według Autorek, nieporozumienia w zakresie stosowania metody obserwacji wynikają z niedostatkow publikacji poświęconych nauczycielskiej diagnozie i braku sprawdzonych narzędzi diagnostycznych. Autorki mają nadzieję, że ich starania wprowadzenia zmian przyczynią się do takiego wychowania i edukacji dzieci, aby lepiej wiodło się im w szkole i dorosłym życiu.

więcej informacji:* *http://www.blizejedukacji.pl/nauczycielska-diagnoza- gotowosci-do-podjecia-nauki-szkolnej-p-15516.html

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ